Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 At bloggere reklamerer for dildoer? Kanskje er jeg blitt kjip og gammeldags men synes det er så tacky! Anonymous poster hash: c07b7...4e2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 At bloggere reklamerer for dildoer? Kanskje er jeg blitt kjip og gammeldags men synes det er så tacky! Anonymous poster hash: c07b7...4e2 Pilotfrue? Anonymous poster hash: a7dac...443
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Jepp! Men samme hvem det er egentlig- usj! Anonymous poster hash: c07b7...4e2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Kählervase er harry. Anonymous poster hash: fe70b...135
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Kählervase er harry. Anonymous poster hash: fe70b...135 Haha! Enig! Anonymous poster hash: c07b7...4e2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Eneste jeg mener er harry er å bruke skyllemiddel som gir klærne lukt. Folk som bruker det blir tydeligvis immun mot lukten på samme måte som mange blir med parfyme, de bruker mer og mer. Den klassiske er jo å gå forbi noen på gata eller en jogger som løper forbi i skogen... med en skyllemiddellukt som blir liggende som en sky etter dem. Ellers er det jo mye som man kan synes er dårlig smak, men smaken er som baken... Selv kunne jeg ikke tenkt meg å hverken blogge eller reklamere for dildoer, men vil andre det så får de bare gjøre det. Eneste jeg tenker om det er at det kan bli litt pinlig for ev. barn om mamma reklamerer for dildoer. Men nå aner jeg ikke hvem denne bloggeren er, så vet ikke om hun har barn. Anonymous poster hash: 0c1f7...18e
sug lut Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Kählervase er harry. Anonymous poster hash: fe70b...135 Bare om den brukes som dildo av en blogger.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Bare jeg som synes det er harry når folk starter setninger med «er det bare jeg...» Anonymous poster hash: 7b80c...9fc
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 Det hører jeg aldri i tale med andre. Det er kun her inne. De som sier det mener ikke å tro at de er så unike mennesker her i verden at "det bare er dem". Det er en måte å starte en setning på...det er nok bare du som ikke er reflektert nok og gir andre mennesker plass i nettsamfunnet vårt og stempler de som Harry, ja.... Anonymous poster hash: 12c6f...da0
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 Eneste jeg mener er harry er å bruke skyllemiddel som gir klærne lukt. Folk som bruker det blir tydeligvis immun mot lukten på samme måte som mange blir med parfyme, de bruker mer og mer.Den klassiske er jo å gå forbi noen på gata eller en jogger som løper forbi i skogen... med en skyllemiddellukt som blir liggende som en sky etter dem. Ellers er det jo mye som man kan synes er dårlig smak, men smaken er som baken... Selv kunne jeg ikke tenkt meg å hverken blogge eller reklamere for dildoer, men vil andre det så får de bare gjøre det. Eneste jeg tenker om det er at det kan bli litt pinlig for ev. barn om mamma reklamerer for dildoer. Men nå aner jeg ikke hvem denne bloggeren er, så vet ikke om hun har barn. Anonymous poster hash: 0c1f7...18e Hvorfor er det harry? Blir som å si at det er harry å bruke pudder. Eller smør på brødskiva. Eller Jif universal. Herregud. Alt folk skal henge seg opp i. Anonymous poster hash: d3347...764
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 Hvorfor er det harry? Blir som å si at det er harry å bruke pudder. Eller smør på brødskiva. Eller Jif universal. Herregud. Alt folk skal henge seg opp i. Anonymous poster hash: d3347...764 Å forsøple miljøet med å lage egne klær illeluktende av dårlig parfyme er faktisk blodharry. Anonymous poster hash: 726bf...84c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 Bare om den brukes som dildo av en blogger. 😅 Anonymous poster hash: c07b7...4e2
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #13 Skrevet 4. november 2016 Pepsi Max er harry!💜 Anonymous poster hash: 26c8a...efe
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 Hvorfor er det harry? Blir som å si at det er harry å bruke pudder. Eller smør på brødskiva. Eller Jif universal. Herregud. Alt folk skal henge seg opp i. Anonymous poster hash: d3347...764 Det lukter forferdelig kjemisk og harry av de skyllemidlene. Det er dessuten et helt unødvendig produkt, et produkt som i tillegg kan skape hudproblemer og andre allerigplager, og ikke minst så er det et plastprodukt som bare forsøpler miljøet. Det er som sagt lite jeg anser som harry, men akkurat det med skyllemiddel er det eneste jeg kommer på, og det er til gjengjeld forferdelig harry i min nese Tror jeg er mer tolerant enn de fleste... men ved skyllemiddel har jeg definitivt fordommer, og står for dem Anonymous poster hash: 0c1f7...18e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #15 Skrevet 4. november 2016 Bare om den brukes som dildo av en blogger. Huff, da er det definitivt på tide å begynne å trene glufsa! Anonymous poster hash: 0c1f7...18e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #16 Skrevet 4. november 2016 At bloggere reklamerer for dildoer? Kanskje er jeg blitt kjip og gammeldags men synes det er så tacky! Anonymous poster hash: c07b7...4e2 Hun uttaler seg jo som om hun er 17 år og da. Utrolig overfladisk. Greit å bruke 50000 på veske, men sutrer over å måtte bruke 17000 på prøverørsmedisiner. Fy flate for ett overfladisk samfunn vi lever i... Anonymous poster hash: 98620...b96
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #17 Skrevet 4. november 2016 Hun uttaler seg jo som om hun er 17 år og da. Utrolig overfladisk. Greit å bruke 50000 på veske, men sutrer over å måtte bruke 17000 på prøverørsmedisiner. Fy flate for ett overfladisk samfunn vi lever i... Anonymous poster hash: 98620...b96 Steike, så utrolig slemt!!! Anonymous poster hash: 31943...815
Den 3. lektor Skrevet 4. november 2016 #18 Skrevet 4. november 2016 Harry? Tja, jeg vet ikke. Men ubetenksomt, det er det. Men det kan jo være jeg mener det fordi jeg har barn og bryr meg om å lære de at seksualitet, det er privat. De skal iallfall slippe å lese om MIN seksualitet på nettet. Men ikke harry.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #19 Skrevet 4. november 2016 Steike, så utrolig slemt!!! Anonymous poster hash: 31943...815 Fordi jeg syns det er galskap å bruke 50000 på en veske??? Anonymous poster hash: 98620...b96
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #20 Skrevet 5. november 2016 Fordi jeg syns det er galskap å bruke 50000 på en veske??? Anonymous poster hash: 98620...b96 Det er slemt å skrive at "noen sutrer over å måtte kjøpe prøverørsmedisiner" uavhengig om man har dyr eller billig veske, kjøkken, hus, sko, langrennsski eller hudkrem. Forstår du at hun sikkert har det kjempe tøft nå? Alikevel klarer du å lire av deg slikt ondskapsfult pjatt! Anonymous poster hash: 31943...815
sug lut Skrevet 5. november 2016 #21 Skrevet 5. november 2016 Huff, da er det definitivt på tide å begynne å trene glufsa! Anonymous poster hash: 0c1f7...18e Kniiiiiiiip!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #22 Skrevet 5. november 2016 Det er slemt å skrive at "noen sutrer over å måtte kjøpe prøverørsmedisiner" uavhengig om man har dyr eller billig veske, kjøkken, hus, sko, langrennsski eller hudkrem. Forstår du at hun sikkert har det kjempe tøft nå? Alikevel klarer du å lire av deg slikt ondskapsfult pjatt! Anonymous poster hash: 31943...815 Skjønner absolutt at hun hat det tøft og unner henne å få barn av hele mitt hjerte. Bare syns prioriteringene er helt feil når det er greit å kjøpe vesker og sko for titusener og så klage på å måtte betale for medisiner selv. Det viser bare hvilket overfladisk samfunn vi lever i. De fleste greier faktisk ikke å fatte hvor godt vi har det i dette landet. Anonymous poster hash: 98620...b96
Anonym bruker Skrevet 5. november 2016 #23 Skrevet 5. november 2016 Hun uttaler seg jo som om hun er 17 år og da. Utrolig overfladisk. Greit å bruke 50000 på veske, men sutrer over å måtte bruke 17000 på prøverørsmedisiner. Fy flate for ett overfladisk samfunn vi lever i...Anonymous poster hash: 98620...b96 Jeg aner ikke hvem dere snakker om i dette innlegget, så dette handler ikke om noen spesifikt. Men jeg er enig i prinsippet; vi er blitt et samfunn av mennesker som er vant til at alt skal tilrettelegges for oss. Vi kjøper vesker til 10.000 "fordi vi fortjener det". Men når det kommer utgifter i forbindelse med ting som prøverør, er det en forventning om at "dette trenger jeg, og noen burde betale". Så kanskje ikke overfladisk, men enkelte mangler definitivt evnen til å "se det store bilde". Og alt for mange forventer at alt skal være tilrettelagt deres behov Anonymous poster hash: 84bd1...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå