Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Jeg spurte mannen om han kunne la være å sette kaffeposen på håndkle jeg setter rene flasker til baby på! Nei!! Det kunne han ikke. Jeg var helt hysterisk! Kjøkkenbenken har jo også vært i butikk?! Den er på undersiden av håndkle og benken er ren! Dårlig sammenligning! Jeg vil bare ha flasker på håndkle og han fatter ikke det!!! Og får meg til å føle meg drit! Ja forholdet er dritt fra før om noen lurte... sånn er kranglene våre blitt. Anonymous poster hash: 6a41e...a93
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Skremmende at dere har ansvar for et barn. Anonymous poster hash: 1cc68...35a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Ta ansvar for forholdet og få ham med på parterapi. Vil han ikke er det ingen grunn til å eksistere sammen med ham, da er det bedre å leve på egen hånd og heller skape et harmonisk hjem uten ham. Anonymous poster hash: a85f7...daa
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Skremmende at dere har ansvar for et barn. Anonymous poster hash: 1cc68...35a Altså, den der var unødvendig! Anonymous poster hash: cc311...f72
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 da burde dere sette dere ned og fortelle hverandre hvordan dere vil ha ting...er jo ikke verdens undergang, men kan fort bli en sur hverdag for dere begge, og den minste . Anonymous poster hash: 27288...040
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 men du burde jo ikke kalle mannen din for idiot da....barnslig av deg. Anonymous poster hash: 27288...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå