Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Flørter med en fyr. Både på snap, face og fysisk. I går snappa vi mye frem og tilbake. Så kom spørsmålet opp, jeg skal hente noe et sted han oppholder seg på/ jobber. Spurte når det var best å komme, så sa han at den og den er der fra da og han kom da (litt senere) Spurte da hva som passet best, litt sånn - har du lyst å se meg? " innpakket spørsmål Fikk til svar at det var det samme for han med sånn latter smiley. Svarte: Skulle trodd du prøvde å unnvike meg? Fikk til svar: Neida må ikke tro det ;p Så snappa vi mye annet etterpå Så jeg er litt usikker, liker han meg? Maser jeg? Ny singel og usikker Vi har på snap flamme + 29 + rødt hjerte Anonymous poster hash: aa3ca...d89
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Du over analyser og legger for mye ned i det Anonymous poster hash: b9474...5b9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Vær så snill å ikke overanalyser hver minste setning! Det vil bare gjøre deg helt sprø og har absolutt ingen hensikt. Anonymous poster hash: e8959...641
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Prøver å ikke overanalysere men er redd jeg er / blir for pågående Vil ikke skremme han bort heller.... Anonymous poster hash: aa3ca...d89
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Jeg greier ikke med min beste vilje forstå hvorfor du følte at han prøvde å unngå deg med det han skrev til deg! Uansett var han jo på jobb, det var nok ikke så mye han kunne gjort der uansett. Den kommentaren din kommer garantert fordi du er usikker og at du derfor overanalyserer det hele. Om du kommer med slike kommentarer så risikerer du å skremme ham bort. La ting få utvikle seg normalt, ikke push på noe. Om han trenger litt mer tid og du presser på, da skremmer du ham bort. Ikke still spørsmål som er tester for hvor mye han liker deg - la ham få vise og fortelle deg det selv uoppfordret. Hvis ting tar altfor lang tid før det utvikler seg videre, da kan du ta opp temaet ansikt til ansikt. Fortelle ham at du liker ham, men at du føler han kanskje ikke har samme ønsker for et forhold som det du har - og så spørre ham hva han tenker om videre kontakt. Men ikke test ham eller press ham til å måtte bekrefte noe som helst før han er klar for det. Den kommentaren din - selv med et blinkefjes bak - blir et press. Anonymous poster hash: eeaaf...210
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Ikke driv med de føleriene, det blir bare dumt. Gjør det klart hva du ønsker og la det bli opp til han og begrense evt. Begrenser han må du bare ta det til deg og finne på annet. Tro meg, det er langt lettere for huet ditt Anonymous poster hash: 297f9...4f6
Superdolly Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Kanskje han driver med det samme, hi? Se for deg situasjonen: Der sitter han og får en snap fra deg. "Oi, hun lurer på når hun skal komme. Og jeg har jo fortalt henne når jeg er tilgjengelig. Og enda spør hun. Hva betyr det? Hvorfor spør hun igjen? Har hun ikke lyst til å treffe meg? Best å være litt unnvikende her. Oi, nå beskylder hun meg for å være unnvikende. Hjelpe meg, hva i all verden mener hun? Jeg får spille cool og avslappet. Hvorfor kan hun ikke si rett ut hva hun mener? Er hun ikke interessert i å treffe meg? Hun er sikkert ikke det, i hvert fall ikke nok, ellers hadde hun vel skrevet det. Hjelp, hva skal jeg tro?" Jeg kan varmt anbefale direkte og tydelig kommunikasjon, der du skriver det du mener og spør om det du lurer på. Så kan jeg videre anbefale deg å tro at folk mener det de sier, og ikke sitte og analysere og legge skjulte betydninger i alt. Og til slutt et tips: Hint virker ikke. Vil du treffe ham, så si det. Lurer du på om han vil treffe deg, så spør om det. Ikke pakk det inn og hint og tro at han forstår det. Det blir tåkete og uklar kommunikasjon og dere prater forbi hverandre.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Møtte han i går. Dro innom jobben hans og skulle hente noe men fant ikke det. Så kom han plutselig og sto ved siden av meg og vi snakka og sånn. Han henta den tingen jeg skulle ha. Han fulgte meg ut også, og alt jeg hadde lyst til var å gi han en klem og evt kyss på kinnet men jeg tørte ikke. Angrer som faen Jeg klarer ikke å være direkte face to face og han er litt sjenert også .... Anonymous poster hash: aa3ca...d89
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 Møtte han i går. Dro innom jobben hans og skulle hente noe men fant ikke det. Så kom han plutselig og sto ved siden av meg og vi snakka og sånn. Han henta den tingen jeg skulle ha. Han fulgte meg ut også, og alt jeg hadde lyst til var å gi han en klem og evt kyss på kinnet men jeg tørte ikke. Angrer som faen Jeg klarer ikke å være direkte face to face og han er litt sjenert også .... Anonymous poster hash: aa3ca...d89 Sjeenert + sjenert er jo en schlager-kombinasjon! Her finnes det bare en løsning: å møtes etter jobb på en pub eller utested, drikke, drikke mer, drikke enda mer, og så drikke litt til. Så løsner nok samtalen av seg selv, skal du se. Anonymous poster hash: 068ac...be6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 Det er lett å være "hore" på snap, men "madonna" irl - og nesten godt er det, at vi ikke er like frimodige bestandig. Kunne sett rart ut om alt innhold i snap/sms skulle leves ut.. Anonymous poster hash: 4b98b...3e3
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 Det er lett å være "hore" på snap, men "madonna" irl - og nesten godt er det, at vi ikke er like frimodige bestandig. Kunne sett rart ut om alt innhold i snap/sms skulle leves ut.. Anonymous poster hash: 4b98b...3e3 Haha ja det har du rett i Men er enklere å være mer frempå på eks snap en irl.... i går så klarte jeg bare ikke å gjøre noe men hadde så lyst å bare ta på han, gi han en klem eller noe. Var nok en grunn for at han fulgte meg ut også, tross at han egentlig ikke hadde tid og mulighet. Og jeg måtte rekke annen avtale så jeg måtte gå men hadde ikke lyst. Og vi prater masse sammen irl men da ganske overfladisk i forbindelse med jobb men vi klarer ikke å ikke se på hverandre. Og så lukter han så godt, og jeg smelter når jeg ser han i øya. Og så har han så sexy stemme.... jeg er skikkelig betatt av han. Vi har ikke gått over "streken" på snap altså men vi flørter mye mer direkte enn irl... Anonymous poster hash: aa3ca...d89
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 Sjeenert + sjenert er jo en schlager-kombinasjon! Her finnes det bare en løsning: å møtes etter jobb på en pub eller utested, drikke, drikke mer, drikke enda mer, og så drikke litt til. Så løsner nok samtalen av seg selv, skal du se. Anonymous poster hash: 068ac...be6 Ingen av oss er festmennesker pga trening. Og når vi møtes så snakker vi, men mer overfladisk i forhold til ting. På snap og face er vi mer direkte Anonymous poster hash: aa3ca...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå