Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Jeg la ut noe for en symbolsk sum og så kommer det noen og PRUTER? Det er snakk om samme pris som på et billig brød Gjerrigknarker kjenner ingen grenser skjønner jeg. Anonymous poster hash: d9526...b58
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Men hvorfor gidder du å ta noe for tingen i det hele tatt, hvis du likevel bare tar en symbolsk sum mener jeg? Det er jo egentlig like gjerrigknarkaktig. Hahaha... Anonymous poster hash: a7c07...674
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Men hvorfor gidder du å ta noe for tingen i det hele tatt, hvis du likevel bare tar en symbolsk sum mener jeg? Det er jo egentlig like gjerrigknarkaktig. Hahaha... Anonymous poster hash: a7c07...674 Enig Anonymous poster hash: 4bce2...d63
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Skulle selge et kostyme til 100 kr, full pris er 400 kr! Så er det en som skriver: dette hadde passet mitt barn perfekt, men har dessverre ikke penger til det..... Tolker det som om hun ville ha det gratis.... Anonymous poster hash: edfe0...e41
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Synes det er frekt at folk skal prute hele tiden. OG orker ikke høre på slike tåredryppende historien om at de er sååå fattige bla bla bla, men som tar exstension, vipper, negler o.l ved neste anledning. Prioritering!! Og ikke minst pinlig for vedkommende. Anonymous poster hash: e9f5d...fc4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Men hvorfor gidder du å ta noe for tingen i det hele tatt, hvis du likevel bare tar en symbolsk sum mener jeg? Det er jo egentlig like gjerrigknarkaktig. Hahaha... Anonymous poster hash: a7c07...674 Fordi ALLE vil ha det som er gratis. Symbolsk sum = færre interesserte. har vanskelig for det du... Anonymous poster hash: f633b...993
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Og der kom klørne frem. Kjipt når noen har andre meninger? Anonymous poster hash: 44b66...130
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 Synes det er frekt at folk skal prute hele tiden. OG orker ikke høre på slike tåredryppende historien om at de er sååå fattige bla bla bla, men som tar exstension, vipper, negler o.l ved neste anledning. Prioritering!! Og ikke minst pinlig for vedkommende. Anonymous poster hash: e9f5d...fc4 En sånn person har jeg aldri vært borti. Hvor finner dere dem? Anonymous poster hash: 93623...bc0
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #9 Skrevet 3. november 2016 ja, syns det er irriterende når folk spør om man kan kjøre ting hjem til de, gjerne helt på andre siden av byen. Selv om det gis bort mot henting. Eller når jeg legger ut en ting til foreksempel 1000kr, og nypris er 7000kr, og det kommer inn bud på 200kr, og jeg henter i dag. Anonymous poster hash: 5c9be...318
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #10 Skrevet 3. november 2016 Jeg la ut noen lysestaker for 20 kr. stk. Var en som ville ha dem, men jeg skulle kjøre dem til henne og hun bodde i nabobyen. Svarte bare "nei" og hørte ikke mer Anonymous poster hash: ce1e1...abe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #11 Skrevet 3. november 2016 Ser masse av det på Facebook😂😂 Hysterisk gøy å se hvor smålige folk er for å grabbe til seg noe😂 Anonymous poster hash: 4cfc0...857
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå