Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Har du hatt det hele livet, eller oppsto det eller ble forsterket på et tidspunkt? Og hva slags lyder gjør deg sprø? Anonymous poster hash: 53d3a...dca
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Dytt Anonymous poster hash: 53d3a...dca
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Vet ikke om jeg har hatt det hele livet, men vokste opp med en stefar som ikke tålte noen lyder. Har problemer med en haug med lyder dessverre,er virkelig plagsomt. Tygging,fikling, knirking med ting, knitring med papir, knekking av ledd, generelt problemer med støy, men hjelper nok ikke at jeg har tinnitus i tillegg. Anonymous poster hash: 9db94...28e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Har aldri satt noe navn på det, men er svært lydvar. Susing fra radiator er veldig støyende. Snorking, drypping, tung pust. Klokketikking. Alle lyder som kommer med forventet tidsintervall er ikke til å holde ut. Musikk jeg ikke liker er tortur. Musikk jeg liker spiller jeg dødshøyt og elsker det. Konsert med bra band er fantastisk, dårlig musikk kan drive meg til vannvidd. Kjører heller bil uten lyd enn med dårlig lyd. Tvn min har som regel altfor lav lyd for de fleste. Om lyden settes opp til andres ønskede nivå, føler jeg fysisk smerte fordi det blir så intenst. Da får jeg ikke med meg noe av innholdet, men holder på å eksplodere inni meg. Hva har jeg? Anonymous poster hash: 39834...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå