Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Anonymous poster hash: 63620...f43
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 http://www.dinside.no/mobil/fitbit-flex/61246499 Anonymous poster hash: 8205c...f40
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Aner ikke. Anonymous poster hash: 717b5...ea5
Soon to be mum Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Det er et aktivitetsarmbånd. Det teller skrittene dine, måler pulsen, måler antall trapper du går oppover i (eller høydeforskjeller du beveger deg i snarere), antall km du har gått (gitt at du har registrert inn skrittlengden din da), søvnmønsteret ditt og antall kalorier du har forbrent i tillegg til dato og klokkeslett. Man laster ned en app på telefonen sin, hvor man kan se progresjon, legge til venner som man kan "konkurrere" med, melde seg på skritt-konkurranser (hvem går flest skritt på en arbeidsuke, en helg eller en dag), stille inn vekkeklokkefunksjon (klokken dirrer på armen din på det tidspunktet du har registrert) osv. Jeg elsker min FitBit, og det eneste jeg skulle ønske var mulig i tillegg, er at om det hadde vært mulig å bruke den i basseng i tillegg. Den er en bra motivator og jeg bruker kun den som vekkerklokke nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå