Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Jeg skal på julebord sammen med mannen min og alle hans kollegaer, og jeg aner ikke hvordan jeg skal kle meg. Jeg har faktisk aldri vært på julebord før.. Kan jeg gå med skjørt f.eks? Jeg hater kjole, så vil aller helst ikke ha det på meg.. Håper noen kan hjelpe Anonymous poster hash: a51f4...f9e
SerenaSparrow Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Ha på deg det du føler deg pen i. Skjørt Dressbukse og pen topp/bluse
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Hva skal mannen din ha på seg? Skal han ha dress? Og bruker han dress til vanlig i jobben? Med andre ord, gjør han noe for å pynte seg litt ekstra denne dagen, eller går han i det samme han ville brukt på jobb? Og hvor skal dere? Fin restaurant eller partysted? Her må du bare speile mannen. Det er vanlig at man pynter seg litt til julebordet, så skjørt er fint. Anonymous poster hash: 52e9e...1b1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Man pynter seg på julebort, og et skjørt og en pen topp/bluse er helt ok. Stæsj deg opp litt med hår, sminke og smykker, det kommer de andre damene til å gjøre. Anonymous poster hash: eddbc...ded
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Ha på deg det du føler deg pen i. Skjørt Dressbukse og pen topp/bluse Da går jeg nok for et skjørt.. Takk for svar Anonymous poster hash: a51f4...f9e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Hva skal mannen din ha på seg? Skal han ha dress? Og bruker han dress til vanlig i jobben? Med andre ord, gjør han noe for å pynte seg litt ekstra denne dagen, eller går han i det samme han ville brukt på jobb? Og hvor skal dere? Fin restaurant eller partysted? Her må du bare speile mannen. Det er vanlig at man pynter seg litt til julebordet, så skjørt er fint. Anonymous poster hash: 52e9e...1b1 Han skal ha dress på ja Han er maskinfører til vanlig, så går ikke med dress til vanlig. Julebordet skal være på et hotell Går nok for et skjørt med en bluse eller topp til Tusen takk for supert tips Anonymous poster hash: a51f4...f9e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Man pynter seg på julebort, og et skjørt og en pen topp/bluse er helt ok. Stæsj deg opp litt med hår, sminke og smykker, det kommer de andre damene til å gjøre. Anonymous poster hash: eddbc...ded Takk for tips, går nok for et skjørt med en fin bluse til Får tråle nettet og se om jeg finner noe Anonymous poster hash: a51f4...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå