Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Jeg er som regel fornøyd, men det er en ansatt på avdelingen som ikke gjør jobben sin mener jeg når det gjelder å ta imot barna. I det siste har jenta mi på 3 vært litt klengete når jeg leverer henne. Det går som regel bra, da de ansatte tar henne på fanget 2 minutter til jeg er gått. Idag når jeg leverte sier den ansatte såvidt god morgen, og fortsetter videre å perle med et bord. Det er en annen dame der jeg aldri har sett før som sitter ved et annet bord og holder på med kitt. Hun sier ingenting. Jeg spør jenta mi hvilken aktivitet hun vil holde på med, men hun bare klamrer seg fast. De fleste skjønner jo da at de må hjelpe til for å få henne trygg. Ingen av de ansatte gidder å gjøre noe så det ender med at jeg spør jenta mi om hun vil sitte på fanget til den ene ansatte som er der. Virker som den ansatte blir litt brydd, men det var heller ikke flere plasser rundt det bordet, og den andre ansatte har vi aldri sett før. Det har skjedd så ofte ifb med levering at det er ikke noe gøy. Det skal vel ikke så mye til for å sette på seg et smil og gjøre en bitteliten innsats? Anonymous poster hash: 083ea...480
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Hadde det gjentatt seg, så hadde jeg tatt det opp med pedagogisk leder hadde jeg vært deg Anonymous poster hash: be6f8...543
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Her kommer det litt an på hvem vi treffer på. Sønnen min på 5 begynte i ny bhg i april og har derfor vært litt vanskelig å levere av og til. Noen kom ut i garderoben, men stod bare og så på oss mens han klamret seg til meg og jeg prøvde å rive meg løs. Mens noen bare fortsatte med det de holdt på med inne på avdelingen. Og én var kjempeflink, kom ut til oss og begynte å snakke med ham om hva de skulle gjøre, tok ham i hånda og tok ham med seg inn. Da var det aldri noe problem, og det tok jo bare noen sekunder, så det burde ikke være så vanskelig. Jeg hadde tenkt å ta det opp, men så det an en stund først. Og plutselig begynte han å gå inn på avdelingen helt av seg selv, så nå er det ikke noe problem lenger. Jeg var litt irritert da det stod på, men nå tenker jeg at kanskje de tenkte han måtte lære seg dette siden han skal begynne på skolen snart. (Hva de evt tenkte hadde jeg jo visst litt mer om hvis jeg hadde snakket med dem om det, så det er selvsagt det jeg burde gjort.) Men hadde han vært 3, så hadde jeg forventet mer og snakket med dem for lenge siden altså. Anonymous poster hash: 1806d...70c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Her kommer det alltid en ansatt i garderoben/gangen og møter barnet og har full oppmerksomhet på barnet under hele leveringssituasjonen. Er veldig fornøyd med barnehagen 😊 Anonymous poster hash: 0e76d...70b
Mamma_til_2 Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Vi skal ta imot hvert barn med ett god morgen, vi går til barnet er barnet på gulvet setter vi oss ned på gulvet og spør barnet har du sovet godt inatt, har du en fin morning osv Lar foreldrene eller barnet svare, små prater litt får eventuelle beskjeder og så spør vi vill du spise frokost? Jeg syns du skal ta dette opp med ped funker ikke det så ta det med styrer.
februarprins2013 Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 veldig flinke barnet er veldig godt likt,synes det er litt ekkelt til tider faktisk ,han får mye oppmerksomhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå