Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Fikk en mail fra en mann fra et sted som heter Zoosk, trodde først det var spam men så kom det mail fra flere andre menn samme dag. Googlet og fant ut at det er en datingside. Jeg er en gift småbarnsmor og har aldri i mitt liv oppsøkt en datingside så jeg fattet jo ingenting. Ringte mannen min og etter litt om og men fant vi ut at jeg ved et uhell har opprettet en profil ved å trykke borti en app på facebook. Måtte sende mail å få passord til profilen min, og der lå jeg ute med bilde, alder og bosted hentet fra facebook! Ingen annen informasjon. Fant også ut at profilen ble opprettet for 3 uker siden og det var mange menn som hadde skrevet til meg og ville møte meg! Ingen jeg vet hvem er såvidt jeg kunne se,men noen var logget inn som gjest. Begynte antakelig å få mail fra siden etter 3 uker siden jeg ikke har vært aktiv. Hadde jeg ikke fått disse mailene hadde jeg aldri funnet ut dette uten at noen hadde fortalt meg det. Disse mennene kan jo også ha googlet facebook profilen min hvor jeg har bakgrunnsbilde av barna og er oppført som gift. Så pinlig.! Klarte heldigvis å få slettet profilen, men nå har jeg helt angst for hvem som kan ha sett dette Ikke noen god følelse. Måtte bare få det ut, utrolig hvor lite som skal til for å havne på ville veier. Noen som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: d2cbd...132
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Jeg ble plutselig lagt til en gruppe som heter "vi som elsker Gran Canaria" 😂 Vet heller ikke hvordan det skjedde! Også jeg som hater Gran Canaria😂 Mye rart 😉 Anonymous poster hash: cbe39...1d8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 haha:) Jeg aner heller ikke hvordan det skjedde, kan ikke huske å ha trykket på noe men har jo tydeligvis gjort det. Anonymous poster hash: d2cbd...132
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå