Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Lurer på hva som kan være lurt å hamstre på tilbud. Prøver å bli mer økonomisk av meg... Er det noen gode tilbud nå? Anonymous poster hash: 0dd2f...f85
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Last ned appen "mattilbud" der ser du tilbudene til de ulike butikkene. Jeg kjøper dopapir i svære sekker når det er på tilbud, ofte hos coop obs. Andre ting jeg handler mye av når det er på tilbud er: Håndsåpe Tannkrem Hermetikk Dopapir Vaskemidler Tøymykner Brus Chips Pålegg som holder en stund i kjøleskapet Anonymous poster hash: c8451...ebe
Kjerringa med agurken Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Alt som kan lagres eller fryses når det er skikkelig tilbud egentlig. Alt fra kjøtt til såpe. I det siste har jeg kjøpt mye av vaskepulver, håndvask, skyllemiddel, babyprodukter (som f.eks solbriller til baby) til 70% og mye mye mer. Sparer inn ganske mange tusen i løpet av ett år ved å sjekke alle mattilbud hver uke, lage middager ut av hva som er på tilbud og hva vi har i skap og fryser. Hamstrer når det er 10-kroners tilbud i butikker og passer på holdbarhetsdatoer. Jeg melder meg på en haug med nyhetsbrev og kundeklubber slik at jeg får åpningstilbud og medlemstilbud. Har nesten ikke kjøpt et eneste babyprodukt/klær/utstyr til fullpris (vanligvis mellom 25 og 90% rabatt). Sjekker forøvrig alle kvitteringer og sier ifra om feil. Det er som sagt veldig mye å spare ved å tenke litt smart. De få fullpris tingene vi kjøper tar vi lokalt for å støtte det lokale næringslivet.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Alt som kan lagres eller fryses når det er skikkelig tilbud egentlig. Alt fra kjøtt til såpe. I det siste har jeg kjøpt mye av vaskepulver, håndvask, skyllemiddel, babyprodukter (som f.eks solbriller til baby) til 70% og mye mye mer. Sparer inn ganske mange tusen i løpet av ett år ved å sjekke alle mattilbud hver uke, lage middager ut av hva som er på tilbud og hva vi har i skap og fryser. Hamstrer når det er 10-kroners tilbud i butikker og passer på holdbarhetsdatoer. Jeg melder meg på en haug med nyhetsbrev og kundeklubber slik at jeg får åpningstilbud og medlemstilbud. Har nesten ikke kjøpt et eneste babyprodukt/klær/utstyr til fullpris (vanligvis mellom 25 og 90% rabatt). Sjekker forøvrig alle kvitteringer og sier ifra om feil. Det er som sagt veldig mye å spare ved å tenke litt smart. De få fullpris tingene vi kjøper tar vi lokalt for å støtte det lokale næringslivet. Hamstrer babysolbriller? Anonymous poster hash: 2b4f6...4b0
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Hamstrer aldri . Anonymous poster hash: a879a...3c0
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Økologiske tørrvarer på salg og som ellers kan være dyre (ris, pasta, mel, bønner) hermetikk (pastasauer, hermetiske tomater, tomatpuré), krydder. Anonymous poster hash: 852f1...68c
Kjerringa med agurken Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Hamstrer babysolbriller? Anonymous poster hash: 2b4f6...4b0 Nei eksempel på en av mange ting som handles på tilbud - kjøpte selvsagt kun 1 par solbriller . Er forøvrig 29.90 per kg for frosne svinekoteletter på Bunnpris
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 Jeg har begrenset med kjøle- og fryseplass, så der hamstrer jeg svært forsiktig. Men alt annet, som hermetikk, godteri, brus, såpe, tannkrem, tannbørster, toalettpapir osv hamstrer jeg. Det som uansett ikke går ut på dato, og som jeg vet jeg alltid vil ha bruk for. Veldig moro å hamstre tilbudsvarer på obs om man bruker shop express, der står tydelig hvor mye man har spart i forhold til ordinærpriser
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #9 Skrevet 3. november 2016 Jeg bruker også appen Mattilbud, den er helt genial Hamstrer alt uten dato, såpe, skyllemiddel, dopapir osv Kjøper også stort når forbruksvarer er på salg, juice, ketsjup, mel osv 10-kronersmarked fråtser jeg i, f.eks hadde obs mel med sist, grovnakst, finbakst, sammalt hvete osv. 2 pk på en kilo er tre store brød, og det er lang holdbarhet på mel Jeg fyller fryseren når det er sånne 40% på all Findus o.l Frossen gournettorsk er dyrt, fint å få på salg Kjøttdeig og karbonadedeig kjøper jeg på salg og putter i fryseren Vi er en familie på seks, selv om jeg er veldig bevisst har vi et enorm matbudsjett Anonymous poster hash: 6ed00...b67
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #10 Skrevet 3. november 2016 Vi hamstrer ikke så mye med mindre det er ekstremt billig og da stort sett basiskvoter spm vi bruker mye av i hverdagen. Kjøper ikke masse indrefilet selv om det er satt ned til 50% for eksempel. Da er det jo fortsatt dyr mat. Anonymous poster hash: fccb5...df4
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #11 Skrevet 3. november 2016 Akkurat denne uka er det tilbud på shampo/balsam til 20,- pr stk hos både Vita og HM. Anonymous poster hash: 43aa3...5b5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #12 Skrevet 3. november 2016 Hamstret akkurat kjøttdeig. Det og kyllingfilet er det vi bruker mest, så greit å ha ett lager. Jeg hamstrer ikke så mye lenger som jeg gjorde, for vi bruker mindre penger når vi har det badise i skapet og ikke alt som kanskje er kjekt å ha. Når såpa vi bruker hamstrer jeg, men tar ikke helt av for å si det slik for jeg vet den kommer på tilbud innimellom. Når posematen vi bruker er på tilbud kjøper jeg litt av det, men ikke enorme mengder. Anonymous poster hash: 1ee44...db3
smurfis Skrevet 3. november 2016 #13 Skrevet 3. november 2016 Lurer på hva som kan være lurt å hamstre på tilbud. Prøver å bli mer økonomisk av meg... Er det noen gode tilbud nå? Anonymous poster hash: 0dd2f...f85 Toro tomatsuppe
Anyne Skrevet 3. november 2016 #14 Skrevet 3. november 2016 Akkurat denne uka er det tilbud på shampo/balsam til 20,- pr stk hos både Vita og HM. Anonymous poster hash: 43aa3...5b5 Hvilken type? ☺️
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #15 Skrevet 3. november 2016 Jeg kjøper dopapir og såpe når det er på tilbud. Hamstrer vel egentlig ikke noe. Jeg tror ukeshandling og middagsplanlegging er det jeg sparer penger på. Anonymous poster hash: 5de9c...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå