Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Er det da slik at jeg må være hjemme med det sykebarnet pga regelverk? Mener jeg har hørt at om man er sykemeldt et det ikke lov å være hjemme med sykt barn? Anonymous poster hash: 18fa5...bda
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Klart man kan. Hvem skal sjekke det? Anonymous poster hash: 2107e...1ec
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Man har vel ikke lov å sykemelde seg for å være hjemme med sykt barn, men når man først er sykemeldt bør det vel gå greit? Pluss - hvem skal sjekke? Anonymous poster hash: 1fdc0...9a2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Overhodet ikke noe problem at mannen har barnet Ingen automatikk i at de som er for syke for jobb er for syke til å ta seg av barnet sitt Anonymous poster hash: 4f810...284
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Hvor gammelt er barnet og hvorfor er mannen sykmeldt? Disse to er jo avgjørende! Sengeliggende mann og barn som trenger bleier og konstant tilsyn går jo ikke, mens f.eks en 10-åring og mann med gips bein går fint.... Anonymous poster hash: f7e7b...d16
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 Hvor gammelt er barnet og hvorfor er mannen sykmeldt? Disse to er jo avgjørende! Sengeliggende mann og barn som trenger bleier og konstant tilsyn går jo ikke, mens f.eks en 10-åring og mann med gips bein går fint.... Anonymous poster hash: f7e7b...d16 Gipsa bein (før orddelingspolitiet kommer😄) Anonymous poster hash: f7e7b...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå