Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Halvveis syke? Har en gutt som er slapp og har vondt i halsen. Bør jeg sender han på skolen? Anonymous poster hash: 26549...873
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Hvis han har det bedre hjemme enn på skolen hadde jeg ikke sendt han. Anonymous poster hash: 1e71b...072
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 Det er jo grader v det, men stort sett, ja, da sender jeg dem på skolen. Anonymous poster hash: 7663a...808
Førstemann Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 Som regel sender jeg på skolen hvis de ikke har feber. Nå har ungene her vært hjemme noen dager, det startet med feber og forkjølelse. De kunne nok egentlig gått i dag, men vi tar en dag ekstra siden de er helt utslitt begge to.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Hadde kanskje holdt ham hjemme. Det høres ut som begynnelsen på en forkjølelse/influensa, og hvis han yar det litt rolig nå starten klarer du kanskje å forhindre at det utvikler seg, eller forkorte forløpet. Anonymous poster hash: 7137a...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå