Gå til innhold

Noen frisører her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp.

Min opprinnelige hårfarge er typisk kommuneblond, men med bittelitt gyllent. Pleier å lysstripe håret, men nå etter sommeren følte jeg at håret var blitt for lyst, samt at jeg hadde en god ettervekst.

Derfor var jeg hos frisøren i dag, men gjorde noe dumt som jeg nå angrer på. Jeg fikk lagt inn mørke striper, omtrent som min egen hårfarge. Resultatet ble sikkert greit, men jeg føler det er for mørkt og nesten koksgrått med lysgrå striper i. Jeg innser at jeg kler best lyst hår, så nå vil jeg tilbake til frisøren så snart som mulig og få det lysere. Evt gjøre det selv.

Men kan jeg lysfarge håret nå? Hva skjer evt om jeg gjør det? Vil ha et litt lyst hår med naturlug look.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke frisør, men har vel fremdeles lov til å tenke... Du, det er hår vi snakker om? Hår vokser, vanvittig fort. Hva er poenget, liksom? Du er ikke engang skamklipt?

 

Dagens i-landsproblem.

 

Anonymous poster hash: bfc2a...b6f

Skrevet

Er ikke frisør, men har vel fremdeles lov til å tenke... Du, det er hår vi snakker om? Hår vokser, vanvittig fort. Hva er poenget, liksom? Du er ikke engang skamklipt?

 

Dagens i-landsproblem.

 

Anonymous poster hash: bfc2a...b6f

Du er i hvert fall dagens surpomp

 

Anonymous poster hash: 8f339...b94

Skrevet

Ikke gjør det selv ihvertfall når håret er ny farger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...