Gå til innhold

Hvilke klær kan en gi til Fretex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar de imot alt, eller er det frekt å gi slitte klær? Bruker de det til filler og andre ting?

Anonymous poster hash: 29632...199

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står vel at det skal være hele brukbare og rene klær. Jeg gir ikke bort fillete og hullete klær.

Skrevet

Det står vel at det skal være hele brukbare og rene klær. Jeg gir ikke bort fillete og hullete klær.

Nei det står ikke det, tvert imot:

Fretex tar imot alt!

Fretex er takknemlige for alt av tekstiler, tilbehør og sko. Selv om gardiner, klær og andre tekstiler er slitt og ødelagt, så kan de brukes til materialgjenvinning, som for eksempel pussefiller eller redesignprodukter. Tekstiler som ikke kan brukes på denne måten, går til energigjenvinning.

Gavene i Fretexboksene kan godt være slitte og ødelagte, men vi ber om at de er tørre og rene. Om de er det får vi en bedre utnyttelse av alle gavene som kommer i boksene.

https://www.fretex.no/gi-til-fretex/hva-kan-jeg-gi-i-fretexboksene

Anonymous poster hash: 41027...c4a

Skrevet

Nei det står ikke det, tvert imot:

Fretex tar imot alt!

Fretex er takknemlige for alt av tekstiler, tilbehør og sko. Selv om gardiner, klær og andre tekstiler er slitt og ødelagt, så kan de brukes til materialgjenvinning, som for eksempel pussefiller eller redesignprodukter. Tekstiler som ikke kan brukes på denne måten, går til energigjenvinning.

Gavene i Fretexboksene kan godt være slitte og ødelagte, men vi ber om at de er tørre og rene. Om de er det får vi en bedre utnyttelse av alle gavene som kommer i boksene.

https://www.fretex.no/gi-til-fretex/hva-kan-jeg-gi-i-fretexboksene

Anonymous poster hash: 41027...c4a

Er det UFF konteinerne det står på da kanskje? Har lest på de jeg leverer på at de tar imot klær og sko. Alt skal være rent og helt.

Skrevet

Alt av tekstiler kan leveres, bare det er rent!! :-)

Skrevet

Du kan levere alt.

Anonymous poster hash: 98a82...8ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...