Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Tar de imot alt, eller er det frekt å gi slitte klær? Bruker de det til filler og andre ting? Anonymous poster hash: 29632...199
Gemini77 Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Det står vel at det skal være hele brukbare og rene klær. Jeg gir ikke bort fillete og hullete klær.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Det står vel at det skal være hele brukbare og rene klær. Jeg gir ikke bort fillete og hullete klær. Nei det står ikke det, tvert imot: Fretex tar imot alt!Fretex er takknemlige for alt av tekstiler, tilbehør og sko. Selv om gardiner, klær og andre tekstiler er slitt og ødelagt, så kan de brukes til materialgjenvinning, som for eksempel pussefiller eller redesignprodukter. Tekstiler som ikke kan brukes på denne måten, går til energigjenvinning. Gavene i Fretexboksene kan godt være slitte og ødelagte, men vi ber om at de er tørre og rene. Om de er det får vi en bedre utnyttelse av alle gavene som kommer i boksene. https://www.fretex.no/gi-til-fretex/hva-kan-jeg-gi-i-fretexboksene Anonymous poster hash: 41027...c4a
Gemini77 Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Nei det står ikke det, tvert imot: Fretex tar imot alt! Fretex er takknemlige for alt av tekstiler, tilbehør og sko. Selv om gardiner, klær og andre tekstiler er slitt og ødelagt, så kan de brukes til materialgjenvinning, som for eksempel pussefiller eller redesignprodukter. Tekstiler som ikke kan brukes på denne måten, går til energigjenvinning. Gavene i Fretexboksene kan godt være slitte og ødelagte, men vi ber om at de er tørre og rene. Om de er det får vi en bedre utnyttelse av alle gavene som kommer i boksene. https://www.fretex.no/gi-til-fretex/hva-kan-jeg-gi-i-fretexboksene Anonymous poster hash: 41027...c4a Er det UFF konteinerne det står på da kanskje? Har lest på de jeg leverer på at de tar imot klær og sko. Alt skal være rent og helt.
Mamma-til-3-jenter Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Alt av tekstiler kan leveres, bare det er rent!! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Du kan levere alt. Anonymous poster hash: 98a82...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå