Gå til innhold

Noen som har renault zoe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd?

 

Anonymous poster hash: 864e9...195

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner to.

Ene er veldig fornøyd.

Den andre synes den er helt grei.

Selv har jeg da prøvekjørt og den føles som en billigbil i forhold Leaf og tilsvarende biler. Hadde aldri kjøpt Zoe....dessuten er det jo Renault som er drit-kvalitet.

 

Anonymous poster hash: 993a4...c0f

Skrevet

En så bitteliten bøtteknott, hvem kan kjøre rundt i en sånn liten blikkboks? Skal man på død og liv ha el-bil, så sats på f.eks. e-Golf, den ser bra ut, og har i det minste litt størrelse.

 

Anonymous poster hash: e6e26...1f3

Skrevet

Trådstarter her.

 

For min del er det et prisspørsmål. Nå får vi zoe for rett over 200 000, inkl wallboks og et år gratis lading. Er det en grunn til at vi bør velge leaf i stedet? Jeg skal bare ha den til og fra jobb. E golf er uaktuelt pga pris.

 

Anonymous poster hash: 864e9...195

Skrevet

Trådstarter her.

 

For min del er det et prisspørsmål. Nå får vi zoe for rett over 200 000, inkl wallboks og et år gratis lading. Er det en grunn til at vi bør velge leaf i stedet? Jeg skal bare ha den til og fra jobb. E golf er uaktuelt pga pris.

 

Anonymous poster hash: 864e9...195

Synes Zoe ser snerten ut, men har ikkje prøvekøyrd den. Blei overraska over bagasjeplassen då eg kikka inni, for det er meir enn det ser ut til.  Kor mange er de i familien? Ein kjøper gjerne el-bil som nr 2 bil, men endar opp med å bruke denne mest i kvardagen, så ville kjøpt ein bil som var romsleg nok til dagleg bruk for familien.  Leaf og golf er litt større enn zoe, og kan vel for øyeblikket bestillast med betre batterikapasitet.  Men prisen på zoe er fin.  Det har vore noko greier med at ein måtte dra på ei diger ladetønne dersom ein skulle lade på stikkontakt der det ikkje er veggboks.  Veit ikkje om det problemet er retta på no.

Skrevet

Jeg har Zoe og kjøpte den pga pris

Er veldig fornøyd jeg.

Bruker den som bil nr 2. Bykjøring, småkjøring til og fra kjøring. Er helt perfekt til mitt bruk!

Er kjempe god bagasjeplass og lettvint og lade.

Vi er 2 voksne, en tenåring og en på 8, god plass til oss alle. (8 åringen sitter i bilstol.)

 

Vi har jo en snnen bil også, så skulle vi kun hatt el-bil ville vi nok ikke valgt denne, men til mitt bruk er den helt perfekt.

 

Elsker min Zoe :)

 

Anonymous poster hash: c274e...2a9

Skrevet

Jeg har Zoe og kjøpte den pga pris

Er veldig fornøyd jeg.

Bruker den som bil nr 2. Bykjøring, småkjøring til og fra kjøring. Er helt perfekt til mitt bruk!

Er kjempe god bagasjeplass og lettvint og lade.

Vi er 2 voksne, en tenåring og en på 8, god plass til oss alle. (8 åringen sitter i bilstol.)

 

Vi har jo en snnen bil også, så skulle vi kun hatt el-bil ville vi nok ikke valgt denne, men til mitt bruk er den helt perfekt.

 

Elsker min Zoe :)

 

Anonymous poster hash: c274e...2a9

Takk for svar. Det er akkurat samme bruk som vi skal ha, har en bil til. Dette blir kjøre til og fra jobb/møte bil. Ser på brukte leaf også, men mtp omregistrering og at vi må legge opp til hjemmelader selv, så snakker vi fort over 20000 til for å få bile på plass. Zoe som er til salgs nå har ganske bra utstyr i tillegg til hyggelig pris (199 900).

 

 

Anonymous poster hash: 864e9...195

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...