Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Jeg er gravid i uke 16. Jeg føler meg rett og slett redusert til kanskje 5% av meg selv. Jeg er så ufattelig dårlig. Er kvalm 24 timer i døgnet brekker meg hvor enn jeg går. Kjempe hyggelig spesielt i butikken🙄. Men jeg har altså en våken tid på 2 timer av gangen maks. Jeg spiser og sovner momentant etter mat. Jeg har null sjangs å holde meg våken. Så i tillegg til dette har jeg migrene hver dag på slager klokken 17. Så for å toppe kranse kaka så har jeg bekkenløsning slik at jeg sliter med korte gangturer allerede 😭. Hadde noen fortalt meg dette hadde jeg trodd de var hypokonder. Men slik er det dessverre har grått meg i søvn i to dager nå. Har vert innesperret i dette huset i snart fire måneder og kjenner at dette tærer på meg veldig. Dette er ett så høyt ønsket barn men føler jeg rett og slett har sluttet å være meg selv. Alt er vondt hver minste bevegelse på en eller annen måte. Vet ikke hva jeg vill med dette men godt å få syte lit😂. Har fått henvisning til fysio til neste uke så håper det hjelper litt er jo 100% sykemeldt da jeg jo ikke greier å gjennomføre en 10 minutters handle runde en gang 😓 Anonymous poster hash: 22902...c3b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Huff da. Hørtes slitsomt ut. Trøsten er at det blir bedre. I hvert fall etter fødsel. Hvis du har vondt bak i bekkenet, så kan det tyde på låsning, og jeg vil da anbefale tur til en kiropraktor eller manuellterapeut. Jeg var nesten ikke gangfør, og på en behandling ble jeg helt fin igjen. Men så skjedde det flere ganger, at bekkenet låste seg, så måtte gå inni mellom for å få det låst opp. Ellers får du bare sove og hvile, så kommer det nok bedre tider. Anonymous poster hash: 1e185...ab4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Guri malla... Har dessverre ingen råd, men vil få lov å sende deg en oppmuntringsklem. Anonymous poster hash: d3209...f5b
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #4 Skrevet 3. november 2016 ❤️❤️❤️ Hold ut!!! Jeg kastet opp i 9 mnd. Følte jeg skulle dø. Var innlagt flere ganger. Det virker så uutholdelig. Men du klarer det! Ta dag for dag og prøv å ikke tenk for langt frem... Finn bittesmå gleder.. du klarer dette! Anonymous poster hash: c2072...874
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Her bør jo alle som disser uføre svare at alle er slitne når de kommer fra jobb! Ta deg sammen! Alle er litt kvalme osv osv...?! Du har min medfølelse hi! Forsøk å se at det er en ende på elendigheta og at du får en enormt fin premie etterpå 💕 Anonymous poster hash: dabe8...cc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå