Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Sennep til? Og hva slags sennep bruker du? Anonymous poster hash: cc4a3...825
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Til tilhør til div. middager, selv om det ikke er ofte (jeg spiser ikke pølser). Til pommes frites. I potetsalat. Som tilbehør til pålegg. Jeg bruker stort sett grov sennep, husker ikke merket. Og så bruker jeg dijon eller en annen ikke-grov sennep når jeg lager hjemmelaget majones. Anonymous poster hash: 5e4a0...fb6
*piami* Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Bruker ei tynn stripe på pølse. Aldri ellers.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Stort sett alle sauser jeg lager. Grov sennep! Anonymous poster hash: deab7...8b2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Stort sett alle sauser jeg lager. Grov sennep! Anonymous poster hash: deab7...8b2 Ja, det hadde jeg glemt. Jeg bruker det også i noen sauser og dressinger også. Nr. to Anonymous poster hash: 5e4a0...fb6
tante grusom master of law Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Bruker i sauser, gratenger, potetsalat, på pølser feks. Bruker grov, dijon og søt alt ettersom.
Kjerringa med agurken Skrevet 2. november 2016 #7 Skrevet 2. november 2016 Johnny's sennep En er med chipotle og svart pepper. Den andre er med mango og habanero. Brukes til f.eks kjøttpålegg på brødskiva eller i wraps, på grillmat, ved siden av ribba (krydrer forøvrig ribba med hvitløk, chilli, salt og svart pepper- noen ganger ingefær også), på pommes frites og potetmos, på pølser og i ostesmørbrød. Kan garantert brukes til mye annet også.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #8 Skrevet 2. november 2016 Bruker dijon til sauser, marinader og dressinger. Grov sennep på pølsa og grov sennep på krukke til lefse og medisterkaker. Anonymous poster hash: 7deca...cd6
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #9 Skrevet 2. november 2016 Bruker Dijon-sennep. På pølse, i salatdressing og dip, i hjemmelagd majones, i sauser, på ostesmørbrød og sandwich. Anonymous poster hash: 05379...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå