Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Har den sisten uken hatt mye vondt rundt Þyne og myser mye nÄr jeg leser selv med brillene pÄ. Men har den siste mnd hatt fÞlelsen av at synet har blitt svekket. Fikk for 2 Är siden briller med +0,75 og + 1. Har progressive briller. Er bare 33 Är men syne jeg ser mye dÄrligere. Har filmet meg selv med kamera uten briller og ser da at hÞyre Þye skjeler mye innover. Har bestilt meg optikertime men ikke ledig fÞr om 14 dager. FÞler ogsÄ ting er mer tÄkete og er mer lyssky men tenker dette kan skyldes slitne Þyne. Det er ikke likt som da jeg fÞrst fikk briller sÄ derfor jeg stusser.    Anonymous poster hash: 04f4a...5fd
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Skjeve hornhinner? Jeg har nesten ikke styrke pÄ glassene mine, men pga skjeve hornhinner flyter ting ut.  Anonymous poster hash: fae97...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ