GĂ„ til innhold

BrilledamerđŸ€“


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den sisten uken hatt mye vondt rundt Þyne og myser mye nÄr jeg leser selv med brillene pÄ. Men har den siste mnd hatt fÞlelsen av at synet har blitt svekket. Fikk for 2 Är siden briller med +0,75 og + 1. Har progressive briller. Er bare 33 Är men syne jeg ser mye dÄrligere. Har filmet meg selv med kamera uten briller og ser da at hÞyre Þye skjeler mye innover. Har bestilt meg optikertime men ikke ledig fÞr om 14 dager.

FÞler ogsÄ ting er mer tÄkete og er mer lyssky men tenker dette kan skyldes slitne Þyne.

Det er ikke likt som da jeg fÞrst fikk briller sÄ derfor jeg stusser.

 

 

 

Anonymous poster hash: 04f4a...5fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjeve hornhinner? Jeg har nesten ikke styrke pÄ glassene mine, men pga skjeve hornhinner flyter ting ut.

 

Anonymous poster hash: fae97...b39

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...