Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Hvorfor skal man ikke gi et lite spebarn fast føde og hvilke eventuelle konsekvenser kan forekomme av å gi en så liten en dette? Trenger litt solide fakta til skolearbeid om ernæring til småbarn Anonymous poster hash: ee0d8...645
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Tarmsystemet trenger tid til å modnes. Morsmelk er veldig lett fordøyelig, men selv det er det mange spedbarn som sliter med å fordøye så de får mageknip (kolikk), diare, og ubehag. Fast føde er mye tyngre fordøyelig og en umoden spedbarnstarm vil ikke klare håndtere det. Anonymous poster hash: 1ee44...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå