Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Sliter med å være alene, har i år mistet barna til pappaen og får ikke kontakt med dem.. nå prøver jeg å klare meg selv, økonomisk går det fint men forlot nylig samboeren min og er helt alene hele tiden.. har ikke mange venner eller støtte fra familie så jeg sliter veldig.. er sykmeldt pga post traumatisk stress lidelse og isolerer meg veldig mye Anonymous poster hash: d74aa...543
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Sender deg en klem og kanskje du kan finne noen i venneforum? Hvor i lander bor du? Anonymous poster hash: 2b558...033
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Kan du ikke snakke med nav? Inniblant all dritten man hører om nav så har de faktisk en del fine ting også, bl.a noe som heter "Aktiv på dagtid". Det er et tilbud for sykemeldte og på aap, et lavterskeltilbud hvor man bare samles og går tur o.l. Jeg har en svigerinne som er på aap pga psyken sin og hun er medlem i en organisasjon som heter Mental helse, de har cafe hvor hun hjelper til litt av og til, og forskjellige typer møter og aktiviteter. Hun har fått flere gode venner her. Du har det vondt og vanskelig, og da blir det verre av å gå alene med tankene sine. Du trenger å møte folk, ha noen å snakke med om enkle ting som været, bare se ansikter, smile, snakke osv, tenke på noe annet en stund. Så snakk med legen din og nav, det finnes tilbud hvor du kan møte andre som også går hjemme og er ensomme, alt er litt lettere når man har noen å stå sammen med. Sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til videre på ferden, ikke mist håpet om bedre dager. Anonymous poster hash: 4c387...6c7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Tusen takk for svar.. jeg er under nav men grunnet til så sterke angst så klarer jeg ikke å møte andre og klarer ikke å gjennomføre tiltaket mitt nå er jeg redd for å miste AAP fordi jeg flere ganger blir innlagt på sykehus .. skal til legen før helgen og prøve å få mer hjelp siden psykologen min sluttet og fikk videre henvisning men ingenting har skjedd :/ Anonymous poster hash: d74aa...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå