Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Min bestemor er dement. Da jeg var liten pleide vi hvert år å se en film hun elsket til jul. Denne var på VHS, og ble ødelagt og forsvant etterhvert. Nå har jeg funnet den på DVD, men bare i USA. Er det mulig å få gjort om dette på et vis slik at vi kan få sett den her? Tror det ville betydd masse for henne. Anonymous poster hash: d0a2e...f86
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Det er mulig, ihvertfall har jeg gjort det tidligere, å gjøre DVDspilleren sonefri😊 Gjøres forskjellig etter hvilken DVD spiller en har, og mistet vel muligens garantien, siden en tukler med programvaren.. Anonymous poster hash: da8ac...ad1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Det er mulig, ihvertfall har jeg gjort det tidligere, å gjøre DVDspilleren sonefri😊 Gjøres forskjellig etter hvilken DVD spiller en har, og mistet vel muligens garantien, siden en tukler med programvaren.. Anonymous poster hash: da8ac...ad1 Takk for tips! Det skal jeg sjekke😊 Anonymous poster hash: d0a2e...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå