Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 For meg ser alt ut som flass. Ikke påvist lus assa, men vet ikke hvor godt man ser egg 😳 Anonymous poster hash: d160a...e79
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Jeg syntes også det er vanskelig, så jeg kjøpte en luseegg oppdager på apoteket. Den farger luseeggene røde :-) Men jeg har ikke funnet noen enda! Anonymous poster hash: c6bb1...d03
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Vurderer å kjøpe elektrisk lusekam. Noen med erfaring? Vi har aldri hatt usikker, men har noia for at jeg ikke skal oppdage det. Anonymous poster hash: 41023...6e6
Tipp topp Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Flass er løs, mens eggene sitter nesten limt fast til hårstrået. Ha godt lys når du sjekker og se spesielt bak ørene og i tinningen hvor håret er tynnere. Da bør du oppdage hvis det er noen.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Jeg trodde også det skulle være vanskelig,men det er ikke det altså. De sitter som limt fast på hårstrået ca et par cm fra hodebunnen. Også er de like. Det er ikke flass. Anonymous poster hash: 36f6d...94b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Bruk hodelykt med LED-lys. Eggene vises godt. De er dråpeformet og sitter fast på hårstrået. De må dras ut av håret, for små for lusekam. Anonymous poster hash: 4a27a...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå