Gå til innhold

Mannen har forandret seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har fått ett stort kontroll behov som skjøv meg lenger fra han. Da jeg fikk nok å ønsket å flytte begynte han å true med at han skulle ødelegge livet mitt å at han skulle gjøre alt som sto i sin makt for at jeg ikke skulle få se barna mer. Hvis jeg er enig med han er alt bra, hvis ikke så skal han ødelegge meg. I det siste har han kastet ting, tatt tak i meg og dyttet meg. Dette skjer stort sett når jeg ytrer ønske om å flytte og barna har sett dette. Jeg er så fortvilet å føler meg låst i situasjonen. Jeg forstår ikke hva som skjedde med mannen min!

Anonymous poster hash: aa4a6...94a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal ringe nærmeste krisesenter jeg, bare for å snakke med noen som har erfaring med slike menn

Veldig fint om du har noen andre fortrolige også, åpne deg, be om hjelp, for denne mannen må du vekk fra

Anonymous poster hash: 5a791...850

Skrevet

sånn type som exen min er dette, går igjennom et rent helvete nå, jeg måtte til slutt bare reise bort med barnet og så gjøre det slutt fordi noe annet hadde rett å slett ikke nyttet.

Nå gjør exen nettopp det han truet med og, han bruker ALT han kan mot meg fordi han tror at vår 15 mnd gamle barn skal få flytte hjem til han...

Anonymous poster hash: 8815f...e1f

Skrevet

Krisesenter først, politi deretter.

Kom deg langt langt vekk!!!

Anonymous poster hash: c6ab0...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...