Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Jeg har en sønn på 12 år fra tidligere og var fast bestemt på og ikke få flere. Min samboer gjennom 6 år har nå endret mitt syn på det. Jeg skal ta ut spiralen i morgen. MEN, jeg har sjelden mens, hva gjør jeg da? Får hormoner? Er 36 år. Anonymous poster hash: 227f0...d29
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 De fleste får jo skjeldent mensen når man har spiral. Hør med legen/gynekologen som skal ta ut spiral om du må ta hormoner eller ei. Det er jo en stor belastning for kropp og sinn så du må sikkert prøve en viss stund å bli gravid naturlig, men legen bør jo vite det. Lykke til med å prøve å få baby. aldersforskjellen på mine barn er ikke så mye som 12-13, men 8 år. Jeg grudde meg litt til babytiden igjen, jeg husker det som ekstremt slitsomt, men det gikk over all forventing. Jeg syns faktisk det er mindre krevende med en baby enn med et skolebarn, men alle barn er forskjellig. Jeg koser meg ekstremt med å ha en baby igjen. Lykke til Anonymous poster hash: 5cc8a...2c7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 De fleste får jo skjeldent mensen når man har spiral. Hør med legen/gynekologen som skal ta ut spiral om du må ta hormoner eller ei. Det er jo en stor belastning for kropp og sinn så du må sikkert prøve en viss stund å bli gravid naturlig, men legen bør jo vite det. Lykke til med å prøve å få baby. aldersforskjellen på mine barn er ikke så mye som 12-13, men 8 år. Jeg grudde meg litt til babytiden igjen, jeg husker det som ekstremt slitsomt, men det gikk over all forventing. Jeg syns faktisk det er mindre krevende med en baby enn med et skolebarn, men alle barn er forskjellig. Jeg koser meg ekstremt med å ha en baby igjen. Lykke til Anonymous poster hash: 5cc8a...2c7 Takk for svar. Kan jeg spørre om hvordan storesøsken tok det? Jeg har kobberspiral, så ingen hormoner. Derfor jeg lurte på om jeg kunne spørre gyn om å få medikamenter som fremprovoserte EL. Spennende dette:) Anonymous poster hash: 227f0...d29
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Jeg har et barn på 11 år fra Før og min samboer endret plutselig mening etter 8 års forhold så må venter jeg nr 2 nå. Har aldri hatt spiral men gått på p piller i mange år. Hadde også sjeldent mens. Men ble gravid 3 mnd etter at jeg sluttet på de. Fikk tilbake mensen mnd etter at jeg sluttet på pillene. Anonymous poster hash: 12810...556
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå