Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Har noen hørt om det? Jeg så det en gang på Dr Phil og lurer jammen på om min kjære eks har gjort det med meg. Og vi er i en rettsak for øyeblikket......... Anonymous poster hash: 77e5f...8b7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Vet det finnes, men ikke noe mer. En på jobben som gjorde det. Han gjorde et eller annet så det så ut som meldinger kom fra sjefen. Han hadde sendt fra nett i alle fall. Anonymous poster hash: 5436f...dc8
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Vet det finnes, men ikke noe mer. En på jobben som gjorde det. Han gjorde et eller annet så det så ut som meldinger kom fra sjefen. Han hadde sendt fra nett i alle fall. Anonymous poster hash: 5436f...dc8 Helt sykt!! Aner ikke hvordan jeg skal bevise det? Anonymous poster hash: 77e5f...8b7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Om du lagrer din beste venninne med din eks sitt nummer som navn og din venninne sender sms ser det ut som meldingen kommer fra eksen. Hvis meldingen er sendt fra en app vil dette likevel bevises om du ber og spesifisert regning fra telefonselskapet. Og i en rettssak holder det ikke med skjermdump eller utskrift av melding. Telefonen må fremlegges som bevis. Anonymous poster hash: 97bfb...87f
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Jeg så dette programmet også, og har selv spekulert om min ex sender fra en sånn app. Sender falske meldinger( til seg selv) der det ser ut som de er fra meg. Og viser dem rundt til blant annet en tidligere eks av han. For å vise hvor " gal" jeg er. Utrulig ubehagelig da hun tror på han, tross han har gjort dem samme mot henne. Politiet sa da at i en eventuell rettssak kan de innhente telefonlogg fra teleoperatør som avslører dette. Anonymous poster hash: fa9dd...fad
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Jeg så dette programmet også, og har selv spekulert om min ex sender fra en sånn app. Sender falske meldinger( til seg selv) der det ser ut som de er fra meg. Og viser dem rundt til blant annet en tidligere eks av han. For å vise hvor " gal" jeg er. Utrulig ubehagelig da hun tror på han, tross han har gjort dem samme mot henne. Politiet sa da at i en eventuell rettssak kan de innhente telefonlogg fra teleoperatør som avslører dette. Anonymous poster hash: fa9dd...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå