Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Er det smittsomt? Ser et av barna (eller to, jeg vet ikke) har munnsår. Min har begynt i barnehage.. så ble bekymra. Det er endel andre barn som ikke har det, ser det ut til. Skal det mye til for at det smitter? Anonymous poster hash: e2b37...530
Blondzilla Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Det er sannsynligvis herpes, og ja det er smittsomt. De aller fleste blir smittet på et eller annet tidspunkt, så ikke så mye å gjøre med.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Det er sannsynligvis herpes, og ja det er smittsomt. De aller fleste blir smittet på et eller annet tidspunkt, så ikke så mye å gjøre med. Det er ikke sant, jeg er 26 år og har ikke Mine foreldre er over 50 år og har det ikke. Ingen i familien har det. Men de barnehageansatte bør vel være ekstra obs ved utbrudd? Anonymous poster hash: e2b37...530
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Det er ikke sant, jeg er 26 år og har ikke Mine foreldre er over 50 år og har det ikke. Ingen i familien har det. Men de barnehageansatte bør vel være ekstra obs ved utbrudd? Anonymous poster hash: e2b37...530 80% av befolkningen har viruset. De aller fleste blir smittet i barnehageåra. Men det er absolutt ikke alle som får utbrudd. Så det kan godt være du har viruset. For alt vi vet, kan du ha smittet ditt barn, som igjen har smittet barna som nå har utbrudd... Anonymous poster hash: 09bae...f69
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #5 Skrevet 3. november 2016 Det er ikke sant, jeg er 26 år og har ikke Mine foreldre er over 50 år og har det ikke. Ingen i familien har det. Men de barnehageansatte bør vel være ekstra obs ved utbrudd? Anonymous poster hash: e2b37...530 Det er ikke sant at de aller fleste har viruset fordi du (tror) ikke har det? Bra logikk. Anonymous poster hash: be54f...79e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #6 Skrevet 3. november 2016 80% av befolkningen har viruset. De aller fleste blir smittet i barnehageåra. Men det er absolutt ikke alle som får utbrudd. Så det kan godt være du har viruset. For alt vi vet, kan du ha smittet ditt barn, som igjen har smittet barna som nå har utbrudd... Anonymous poster hash: 09bae...f69 Det hadde vært ekstremt merkelig siden barnet mitt ikke har gått i den barnehagen før denne uken 😂😂 men takk for mangelen på retorikk Anonymous poster hash: e2b37...530
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #7 Skrevet 3. november 2016 Det er ikke sant at de aller fleste har viruset fordi du (tror) ikke har det? Bra logikk. Anonymous poster hash: be54f...79e Du kan jo komme med bevis for at 80% at den norske befolkningen har herpes? Kom igjen, jeg utfordrer deg! Noen er så dumme at det er vanskelig å tro det 😅 Anonymous poster hash: e2b37...530
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #8 Skrevet 3. november 2016 http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/forkjolelsessar-munnsar-1610.html I den voksne befolkningen har 70-90% antistoffer mot HSV-1, noe som forteller at de fleste av oss har hatt herpesinfeksjon uten å vite om det. Anonymous poster hash: 4746d...7aa
Anonym bruker Skrevet 3. november 2016 #9 Skrevet 3. november 2016 Du kan jo komme med bevis for at 80% at den norske befolkningen har herpes? Kom igjen, jeg utfordrer deg! Noen er så dumme at det er vanskelig å tro det Anonymous poster hash: e2b37...530 Ja, akkurat der må jeg være enig med deg. Du er en av dem. Anonymous poster hash: e247f...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå