Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Tre måneder siden fødsel nå. Har hatt mens 3 ganger, de to første var det bare 1 1/2 uke mellom, fremt til den tredje gikk det ca. en måned. Sist gang blødde jeg bare 2 tamponger og det var det, med andre ord en halv dag. Anonymous poster hash: 91a9e...3a8
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Fikk mensen 7 mnd etter fødsel begge gangene, gikk rett i ganske vanlig syklus. Dvs de første mnd blødde jeg mer enn vanlig, og syklusen var vel på rundt 30 dager. Vanlig for meg er 28. Anonymous poster hash: b7ed0...0ad
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Fikk mensen 7 mnd etter fødsel begge gangene, gikk rett i ganske vanlig syklus. Dvs de første mnd blødde jeg mer enn vanlig, og syklusen var vel på rundt 30 dager. Vanlig for meg er 28. Anonymous poster hash: b7ed0...0ad Akkurat likt her. Anonymous poster hash: 31323...468
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Tre måneder siden fødsel nå. Har hatt mens 3 ganger, de to første var det bare 1 1/2 uke mellom, fremt til den tredje gikk det ca. en måned. Sist gang blødde jeg bare 2 tamponger og det var det, med andre ord en halv dag. Anonymous poster hash: 91a9e...3a8 . Anonymous poster hash: 91a9e...3a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå