Livmor Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Ser ut til at jenta mi har fått vannkopper, og hun er helt dekket av blemmer i bleieområdet😔 Hva lindrer best? Det er tydelig at det gjør vondt når hun tisser. Ingen blemmer har sprukket enda.
Livmor Skrevet 2. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2016 De anbefaler ikke hvitvask lenger, har jeg fått beskjed om. Vi har en spray fra A-derma istedet. Men er det andre ting som også hjelper?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Luft og avkjøling Anonymous poster hash: 24e66...3aa
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Huff stakkars. Hver gang jeg ser en tråd om vannkopper, lurer jeg på hvorfor vi ikke bare kan vaksinere barna mot det, de gjør jo det i mange andre land. Anonymous poster hash: dea58...23a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Bade i litt lunkent vann? Hvis formen er ok. Anonymous poster hash: 98dc0...ae4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå