Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Jeg har en tiltaksplan som går til 2018, har vedtak på aap tii desember 2016, fortsetter aap i nytt vedtak når jeg allerede har en tiltaksplan ? Noen som vet ? Anonymous poster hash: f7309...485
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 Her ordner saksbehandleren min fornyelse. Men du skal vel ha et møte innen 2018? Hadde spurt saksbehandler om dette, her må jeg møte opp og signere ny plan for hver periode. Har møter ca 2-3 ganger i året, selv om aap er innvilget til 09/2017. Anonymous poster hash: 843c6...a09
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 Her fornyer de aktivitetsplanene på veldig uregelmessig basis. Det er bare en formalitet hvis du har et tiltak som går til 2018. Kontakt saksbehandleren din slik at du ikke risikerer at pengene dine blir stoppet ved en feil i desember. Bedre å være litt på forkant. Anonymous poster hash: 268de...a6d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Her ordner saksbehandleren min fornyelse. Men du skal vel ha et møte innen 2018? Hadde spurt saksbehandler om dette, her må jeg møte opp og signere ny plan for hver periode. Har møter ca 2-3 ganger i året, selv om aap er innvilget til 09/2017. Anonymous poster hash: 843c6...a09 Ikke fått nytt møte . Planen er skrevet tii 2018 og jeg sender inn dokumentasjon , er omskolering så skolen varer tii 2018 Anonymous poster hash: f7309...485
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #5 Skrevet 2. november 2016 Min tiltaksplan er utredninger, så lenge jeg holder på med det så ønsker saksbehandler bare oppdateringer 2-4 ganger i året. Vedtaket forlenges uten at jeg trenger å gjøre annet enn å skrive under på det når det kommer i posten og sende det tilbake. Pga min helsetilstand så foregår all oppfølging over telefon, første møte møtte jeg fysisk opp til. Anonymous poster hash: 5cda4...37c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #6 Skrevet 2. november 2016 Min tiltaksplan er utredninger, så lenge jeg holder på med det så ønsker saksbehandler bare oppdateringer 2-4 ganger i året. Vedtaket forlenges uten at jeg trenger å gjøre annet enn å skrive under på det når det kommer i posten og sende det tilbake. Pga min helsetilstand så foregår all oppfølging over telefon, første møte møtte jeg fysisk opp til. Anonymous poster hash: 5cda4...37c Takk for svar:) Anonymous poster hash: f7309...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå