Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #1 Skrevet 2. november 2016 Jeg har lenge vært babysyk og har derfor leitet mye etter symptomer, men får negativ test gang på gang... Men jeg føler meg veldig annerledes denne gangen. INGEN av bh-ene passer lengre, jeg tror området rundt nippelen har blitt større og mørkere, og jeg føler at blodårene syns veeeldig mye mer enn før på puppene. De er også litt ømme. Jeg har konstant murringer, men ikke noe sterke smerter. Men er som om jeg er støl i korsryggen konstant, og kjenner stikninger magen innimellom. Jeg føler jeg lukter vonde lukter innimellom, får hodepine og blir smålig uggen innimellom. Men ikke noe oppkast. Jeg har også følt meg veldig emosjonell i det siste, blir fort blank i øynene og kan også lett bli irritert. Hva tror du?? Vil vente med test til neste uke, da jeg tror først da kan få et sikkert svar på om jeg er gravid eller ikke. Har egentlig veldig lite tro etter mange negative tester, men håper så inderlig på at jeg denne gangen kan ende med en positiv test i hånda. Jeg har også nylig sluttet på pillen (cerazette) og vet derfor ikke når jeg kan forvente mens. Anonymous poster hash: 5683c...e13
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #2 Skrevet 2. november 2016 noe hjelp å få? Anonymous poster hash: 5683c...e13
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #3 Skrevet 2. november 2016 noe hjelp å få? Anonymous poster hash: 5683c...e13 Hjelp til hva? Å gjette om du er gravid? Jeg gjetter; gravid! Versågod for hjelpen😊 Lykke til! Anonymous poster hash: 7852a...55b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #4 Skrevet 2. november 2016 Jeg har lenge vært babysyk og har derfor leitet mye etter symptomer, men får negativ test gang på gang... Men jeg føler meg veldig annerledes denne gangen. INGEN av bh-ene passer lengre, jeg tror området rundt nippelen har blitt større og mørkere, og jeg føler at blodårene syns veeeldig mye mer enn før på puppene. De er også litt ømme. Jeg har konstant murringer, men ikke noe sterke smerter. Men er som om jeg er støl i korsryggen konstant, og kjenner stikninger magen innimellom. Jeg føler jeg lukter vonde lukter innimellom, får hodepine og blir smålig uggen innimellom. Men ikke noe oppkast. Jeg har også følt meg veldig emosjonell i det siste, blir fort blank i øynene og kan også lett bli irritert. Hva tror du?? Vil vente med test til neste uke, da jeg tror først da kan få et sikkert svar på om jeg er gravid eller ikke. Har egentlig veldig lite tro etter mange negative tester, men håper så inderlig på at jeg denne gangen kan ende med en positiv test i hånda. Jeg har også nylig sluttet på pillen (cerazette) og vet derfor ikke når jeg kan forvente mens. Anonymous poster hash: 5683c...e13 Neppe så mye symptomer hvis du ikke kan teste før om en uke.... Anonymous poster hash: 0a526...6f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå