Gå til innhold

Tror dere det blir krig hvis Trump kommer til makten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tror jeg.

Anonymous poster hash: 18edb...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bestandig krig, spørsmålet er hvilke kriger.

Anonymous poster hash: 79693...5f5

Skrevet

Det er bestandig krig, spørsmålet er hvilke kriger.Anonymous poster hash: 79693...5f5

3. Verdenskrig.

Anonymous poster hash: 18edb...593

Skrevet

Det er i så tilfelle ikke trumps verk.

Finnes mange tullinger ellers.

Ville bekymret meg mer for Putin, Kim Jong-un og radikale islamister enn for Trump... (Som ikke avgjør ting på egenhånd slik mange synes å tro)

Anonymous poster hash: d0ee1...6f4

Skrevet

vet ikke,men bilr ikke bra

Skrevet

Det som skremmer meg mer enn 3. verdenskrig er at Trump ikke tror at klimaproblemene ikke er menneskeskapte. Hva vil skje når verdens mest innflytelsesrike land bestemmer seg for å se bort fra lovnadene om klimavennlige tiltak og turer frem for å bedre egen økonomi og skape fler jobber!

Anonymous poster hash: b60e8...328
Skrevet

Er heller mer bekymret for putin!

http://www.tv2.no/a/8683141/

Anonymous poster hash: d62bb...e16

Ja, for USA har ingen våpen i det hele tatt dem... Jeg begynner å lure på om for eksempel Aftenposten har fått bestilling på å skrive masse dritt om Russland hver eneste dag? Det har nå i flere måneder vært Sundby/Johaug og dritt om Russland i alle varianter hver ENESTE dag i denne avisen. TV2 er ikke bedre. ALLE land har sine svin på skogen, og man burde være like upartisk når det gjelder omtale av USA som når man omtaler "upopulære land".

Anonymous poster hash: fffa3...a5f

Skrevet

Kvinnfolk har ingen ting i hans syn.

Du skal gjøre som han sier, gå og vær på kjøkkenet. Du har ingen rett og si noe ting.

Anonymous poster hash: 5f152...8ca
Skrevet

Trump? Nei. Han har lite interesse for utlandet.

Clinton derimot er en hauk, og ikke glem at hun stemte for Irakkrigen. Hun må tilfredsstille en del av sjenerøse donorer også.

Anonymous poster hash: 422a9...4d7
Skrevet

Jeg er bekymret over Clintons aggressive holdning ovenfor Russland. Vi er på vei inn en ny kald krig og jeg ønsker ikke at personer som vil øke spenningsnivået skal sitte i maktposisjoner.

Når det er sagt, Trump er jo bare... ja hvor skal man begynne. ..

Det mest tragiske er jo at en folkerik føderasjon som USA ikke klarer å finne to vettuge kandidater.

Anonymous poster hash: 9685a...068
Skrevet

Jeg tror det blir krig dersom Trump kommer til makten. Jeg VET DET BLIR KRIG dersom Killary kommer til makten. 

Anonymous poster hash: 3a86f...3c9
Skrevet

Kanskje?

Det blir det i alle fall med Clinton. Hun har stemt for hver eneste krig i hennes politiske karriere. Hun er aggressiv mot både Russland og Iran. Dessuten er hun i de krigshissende lobbyistenes hule hånd.

Anonymous poster hash: fe327...a74

Skrevet (endret)

Jeg er faktisk rimelig redd for det ja.

Tror USA nærmest blir et diktatur å leve i, og at Trump med sine diplomatiske evner kommer til å egle på seg halve verdens vrede.

​

Endret av Virginia!
Skrevet

Jeg er mer bekymret for det amerikanske folket. Av alle millionene som bor der så er det Trump og Clinton det står mellom. Lurer virkelig hva folket der borte tenker med..

Anonymous poster hash: 8217e...5a1

Skrevet

Jeg er mer bekymret for det amerikanske folket. Av alle millionene som bor der så er det Trump og Clinton det står mellom. Lurer virkelig hva folket der borte tenker med..

Anonymous poster hash: 8217e...5a1

De er vel betatt av løgnene, da..

Skrevet

Jeg er faktisk rimelig redd for det ja.

Tror USA nærmest blir et diktatur å leve i, og at Trump med sine diplomatiske evner kommer til å egle på seg halve verdens vrede.

​

Dvs akkurat det samme som Clinton.

Skrevet

Tror ikke det blir krig. Alt han gjør må tas gjennom senatet.

Men at USA kommer til å bli satt mange tiår tilbake det er sikkert. Homofile rettigheter, abortlovgivningen, Obama care etc kommer til å svi.

Trump er en klovn og et sjåvinistisk svin, og jeg kommer ikke til å dra til USA mens han er president selvom vi har nær familie der.

Det er en prinsippsak for meg.

Han har en reell sjanse til å vinne dette valget, og det skulle ikke forundre meg om han drar i land seieren.

Norsk og europeisk presse er veldig pro Hillary. Men USA har en stor uutdannet kristen befolkning, som er veldig enkle og ikke ser andre nyheter enn FOX News.

For mange av dem stemmer de Trump fordi han vil ha strengere abortlovgivning.

Det holder for dem, de feier av seg alt det andre han står for.

Anonymous poster hash: a4bf4...d52

Skrevet

De er vel betatt av løgnene, da..

De er nok desperate etter bedringer i økonomien og jobbmarkedet, mange av dem er litt enkle i topplokket og har stor fremmedfrykt, og Trump snakker på en måte som de forstår.

Skrevet

Dvs akkurat det samme som Clinton.

Det er ikke min oppfatning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...