GÃ¥ til innhold

Har noen her erfaringer med Hiprex? 😩😷

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få veldig mye svie ved vannlating av Hiprex? Andre plager?

Anonymous poster hash: c629c...579

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at det er helt fantastisk! Har prøvd alt, men etter jeg fikk dette er livet mitt helt nytt. Men det er ikke mer enn forebyggende, så kan høres ut som at du bør levere en urinprøve til legen?

Anonymous poster hash: 98571...9cf

Skrevet

Helt fantastisk! Forandret livet mitt totalt etter tiår med UVIer. Ingen svie.

Skrevet

Manna fra himmelen!

Anonymous poster hash: 5f452...8d8

Skrevet

Jeg ble bare verre og fikk konstant vondt. Viste seg at jeg hadde problemer med slimhinnene i blæra så jeg tåler ikke sur ph der.

Skrevet

SÃ¥ bra for dere at dere har gode erfaringer

Jeg har såååå veldig vondt når jeg tisser og klarer nesten ikke å gå pga blære vondt.

Urinen er alltid bra. På dyrkning ingen bakterier heller 😢😢

Hi

Skrevet

Jeg ble bare verre og fikk konstant vondt. Viste seg at jeg hadde problemer med slimhinnene i blæra så jeg tåler ikke sur ph der.

Hvordan fant du ut av det?

Kjekt med mange erfaringer

Skrevet

Hvordan fant du ut av det?

Kjekt med mange erfaringer

Det tok mange år og ekstremt mye tull fra leger, til slutt googlet jeg meg frem til diagnosen selv. Ba om hvilke prøver jeg ville få tatt, de ble tatt og diagnosen ble bekreftet. Har interstittiell cystitt. I tillegg har jeg i senere tid fått en revmatisk diagnose som også påvirker slimhinnene over hele kroppen, så den forverrer nok også. Gikk i flere år på Tramadol depottabletter døgnet rundt, men de siste 3 årene trenger jeg det kun periodevis ved utbrudd eller hvis jeg slurver å får i meg noe surt, eks sitrusfrukter, pepsi max eller lignende. Blusser også opp ved hormonelle endringer som menstruasjon, graviditet osv. Hurra :P Men det er absolutt til å leve med idag, det var det ikke i starten. Da måtte jeg ha bleier og sov mens jeg satt på do. Helt ekstreme smerter.

Skrevet

Det tok mange år og ekstremt mye tull fra leger, til slutt googlet jeg meg frem til diagnosen selv. Ba om hvilke prøver jeg ville få tatt, de ble tatt og diagnosen ble bekreftet. Har interstittiell cystitt. I tillegg har jeg i senere tid fått en revmatisk diagnose som også påvirker slimhinnene over hele kroppen, så den forverrer nok også. Gikk i flere år på Tramadol depottabletter døgnet rundt, men de siste 3 årene trenger jeg det kun periodevis ved utbrudd eller hvis jeg slurver å får i meg noe surt, eks sitrusfrukter, pepsi max eller lignende. Blusser også opp ved hormonelle endringer som menstruasjon, graviditet osv. Hurra :P Men det er absolutt til å leve med idag, det var det ikke i starten. Da måtte jeg ha bleier og sov mens jeg satt på do. Helt ekstreme smerter.

Tusen tusen takk for svar.

Da tror jeg kanskje det er graviditeten min som gjør at jeg har så vondt da?

At graviditet og Hiprex ikke passer sammen?

Så håpløst at du måtte Google deg frem til dette selv. Men må ha vært fantastisk å finne et svar. Håper du har det bra nå

Hi

Skrevet

Tusen tusen takk for svar.

Da tror jeg kanskje det er graviditeten min som gjør at jeg har så vondt da?

At graviditet og Hiprex ikke passer sammen?

Så håpløst at du måtte Google deg frem til dette selv. Men må ha vært fantastisk å finne et svar. Håper du har det bra nå

Hi

Det er vanskelig å si, men hormonelle endringer kan føre til smerter. Likevel bør du sjekkes grundig. Om du går på Hiprex nå ville jeg undersøkt muligheten for å slutte en periode og se om det blir bedre :) Med meg går det veldig fint nå, har ikke så ofte utbrudd og har medisin som funker så det går veldig greit :) 

Skrevet

Det er vanskelig å si, men hormonelle endringer kan føre til smerter. Likevel bør du sjekkes grundig. Om du går på Hiprex nå ville jeg undersøkt muligheten for å slutte en periode og se om det blir bedre :) Med meg går det veldig fint nå, har ikke så ofte utbrudd og har medisin som funker så det går veldig greit :)

Så bra at det går bra med deg nå.

Hva er det legen bør sjekke?

Skrevet

Så bra at det går bra med deg nå.

Hva er det legen bør sjekke?

Hvorfor du har smerter. Som gravid kan man ha uvi uten at det slår ut på prøver, så urinen bør alltid sendes til dyrkning. Burde kanskje også ta en del prøver for å utelukke sopp eller andre infeksjoner. Hvis ingenting slår ut så ville jeg prøvd å kutte Hiprexen (men regner med du har grunn til å gå på det så gjør det i samråd med lege). Jeg måtte ha cystoskopi ++ for å få min diagnose og det er det greit å droppe når man er gravid vil jeg tro, så man bør prøve alt annet først :) 

Skrevet

Hvorfor du har smerter. Som gravid kan man ha uvi uten at det slår ut på prøver, så urinen bør alltid sendes til dyrkning. Burde kanskje også ta en del prøver for å utelukke sopp eller andre infeksjoner. Hvis ingenting slår ut så ville jeg prøvd å kutte Hiprexen (men regner med du har grunn til å gå på det så gjør det i samråd med lege). Jeg måtte ha cystoskopi ++ for å få min diagnose og det er det greit å droppe når man er gravid vil jeg tro, så man bør prøve alt annet først :)

Tusen takk for svar,søte deg.

Har sendt flere urinprøver på dyrkning. Ingen bakterier. Skal snakke med legen.

Ha en fin dag 😊😊😊

Hi

Skrevet

Tusen takk for svar,søte deg.

Har sendt flere urinprøver på dyrkning. Ingen bakterier. Skal snakke med legen.

Ha en fin dag

Hi

Godt å høre :)

Takk det samme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...