Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Kan man få veldig mye svie ved vannlating av Hiprex? Andre plager?  Anonymous poster hash: c629c...579
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Min erfaring er at det er helt fantastisk! Har prøvd alt, men etter jeg fikk dette er livet mitt helt nytt. Men det er ikke mer enn forebyggende, så kan høres ut som at du bør levere en urinprøve til legen?  Anonymous poster hash: 98571...9cf
Tough Shit Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Helt fantastisk! Forandret livet mitt totalt etter tiår med UVIer. Ingen svie.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Manna fra himmelen! Â Anonymous poster hash: 5f452...8d8
Mumua Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 Jeg ble bare verre og fikk konstant vondt. Viste seg at jeg hadde problemer med slimhinnene i blæra så jeg tåler ikke sur ph der.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #6 Skrevet 1. november 2016 Så bra for dere at dere har gode erfaringer Jeg har såååå veldig vondt når jeg tisser og klarer nesten ikke å gå pga blære vondt. Urinen er alltid bra. På dyrkning ingen bakterier heller 😢😢 Hi  Anonymous poster hash: c629c...579
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 Jeg ble bare verre og fikk konstant vondt. Viste seg at jeg hadde problemer med slimhinnene i blæra så jeg tåler ikke sur ph der. Hvordan fant du ut av det? Kjekt med mange erfaringer  Anonymous poster hash: c629c...579
Mumua Skrevet 1. november 2016 #8 Skrevet 1. november 2016 Hvordan fant du ut av det? Kjekt med mange erfaringer  Anonymous poster hash: c629c...579 Det tok mange år og ekstremt mye tull fra leger, til slutt googlet jeg meg frem til diagnosen selv. Ba om hvilke prøver jeg ville få tatt, de ble tatt og diagnosen ble bekreftet. Har interstittiell cystitt. I tillegg har jeg i senere tid fått en revmatisk diagnose som også påvirker slimhinnene over hele kroppen, så den forverrer nok også. Gikk i flere år på Tramadol depottabletter døgnet rundt, men de siste 3 årene trenger jeg det kun periodevis ved utbrudd eller hvis jeg slurver å får i meg noe surt, eks sitrusfrukter, pepsi max eller lignende. Blusser også opp ved hormonelle endringer som menstruasjon, graviditet osv. Hurra Men det er absolutt til å leve med idag, det var det ikke i starten. Da måtte jeg ha bleier og sov mens jeg satt på do. Helt ekstreme smerter.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #9 Skrevet 2. november 2016 Det tok mange år og ekstremt mye tull fra leger, til slutt googlet jeg meg frem til diagnosen selv. Ba om hvilke prøver jeg ville få tatt, de ble tatt og diagnosen ble bekreftet. Har interstittiell cystitt. I tillegg har jeg i senere tid fått en revmatisk diagnose som også påvirker slimhinnene over hele kroppen, så den forverrer nok også. Gikk i flere år på Tramadol depottabletter døgnet rundt, men de siste 3 årene trenger jeg det kun periodevis ved utbrudd eller hvis jeg slurver å får i meg noe surt, eks sitrusfrukter, pepsi max eller lignende. Blusser også opp ved hormonelle endringer som menstruasjon, graviditet osv. Hurra Men det er absolutt til å leve med idag, det var det ikke i starten. Da måtte jeg ha bleier og sov mens jeg satt på do. Helt ekstreme smerter. Tusen tusen takk for svar. Da tror jeg kanskje det er graviditeten min som gjør at jeg har så vondt da? At graviditet og Hiprex ikke passer sammen?  Så håpløst at du måtte Google deg frem til dette selv. Men må ha vært fantastisk å finne et svar. Håper du har det bra nå  Hi  Anonymous poster hash: c629c...579
Mumua Skrevet 2. november 2016 #10 Skrevet 2. november 2016 Tusen tusen takk for svar. Da tror jeg kanskje det er graviditeten min som gjør at jeg har sÃ¥ vondt da? At graviditet og Hiprex ikke passer sammen?  SÃ¥ hÃ¥pløst at du mÃ¥tte Google deg frem til dette selv. Men mÃ¥ ha vært fantastisk Ã¥ finne et svar. HÃ¥per du har det bra nÃ¥  Hi  Anonymous poster hash: c629c...579 Det er vanskelig Ã¥ si, men hormonelle endringer kan føre til smerter. Likevel bør du sjekkes grundig. Om du gÃ¥r pÃ¥ Hiprex nÃ¥ ville jeg undersøkt muligheten for Ã¥ slutte en periode og se om det blir bedre Med meg gÃ¥r det veldig fint nÃ¥, har ikke sÃ¥ ofte utbrudd og har medisin som funker sÃ¥ det gÃ¥r veldig greit Â
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #11 Skrevet 2. november 2016 Det er vanskelig å si, men hormonelle endringer kan føre til smerter. Likevel bør du sjekkes grundig. Om du går på Hiprex nå ville jeg undersøkt muligheten for å slutte en periode og se om det blir bedre Med meg går det veldig fint nå, har ikke så ofte utbrudd og har medisin som funker så det går veldig greit Så bra at det går bra med deg nå.  Hva er det legen bør sjekke?  Anonymous poster hash: c629c...579
Mumua Skrevet 2. november 2016 #12 Skrevet 2. november 2016 SÃ¥ bra at det gÃ¥r bra med deg nÃ¥.  Hva er det legen bør sjekke?  Anonymous poster hash: c629c...579 Hvorfor du har smerter. Som gravid kan man ha uvi uten at det slÃ¥r ut pÃ¥ prøver, sÃ¥ urinen bør alltid sendes til dyrkning. Burde kanskje ogsÃ¥ ta en del prøver for Ã¥ utelukke sopp eller andre infeksjoner. Hvis ingenting slÃ¥r ut sÃ¥ ville jeg prøvd Ã¥ kutte Hiprexen (men regner med du har grunn til Ã¥ gÃ¥ pÃ¥ det sÃ¥ gjør det i samrÃ¥d med lege). Jeg mÃ¥tte ha cystoskopi ++ for Ã¥ fÃ¥ min diagnose og det er det greit Ã¥ droppe nÃ¥r man er gravid vil jeg tro, sÃ¥ man bør prøve alt annet først Â
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #13 Skrevet 2. november 2016 Hvorfor du har smerter. Som gravid kan man ha uvi uten at det slår ut på prøver, så urinen bør alltid sendes til dyrkning. Burde kanskje også ta en del prøver for å utelukke sopp eller andre infeksjoner. Hvis ingenting slår ut så ville jeg prøvd å kutte Hiprexen (men regner med du har grunn til å gå på det så gjør det i samråd med lege). Jeg måtte ha cystoskopi ++ for å få min diagnose og det er det greit å droppe når man er gravid vil jeg tro, så man bør prøve alt annet først Tusen takk for svar,søte deg. Har sendt flere urinprøver på dyrkning. Ingen bakterier. Skal snakke med legen. Ha en fin dag 😊😊😊 Hi  Anonymous poster hash: c629c...579
Mumua Skrevet 2. november 2016 #14 Skrevet 2. november 2016 Tusen takk for svar,søte deg. Har sendt flere urinprøver på dyrkning. Ingen bakterier. Skal snakke med legen. Ha en fin dag Hi  Anonymous poster hash: c629c...579 Godt å høre Takk det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå