Gå til innhold

Skal ikke tv2 sende mer Grays?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ventet i evigheter og mener bestemt at jeg har lest at den skulle begynne i november, men nå ser jeg at det skal begynne en svensk sykehusserie neste tirsdag?

 

Hvor lang pause har de egentlig hatt nå?

 

Anonymous poster hash: 51b3f...e4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener den begynner i januar fordi å unngå pause i desember rundt juletider

 

Anonymous poster hash: 810eb...eaf

Skrevet

Se den på watchseriesgo.to da vel! Alle de nye episodene ligger der. Gratis og man trenger ikke registrere seg.

Skrevet

begynner i Januar pga de har vinterpause i usa nå, kommer tlbake slutten av Januar der, og da slipper tv2 og ta pause og det synes jeg er bra :) gidder ikke og se uten tekst, egentlig synd,er flere steder man kan se det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...