Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #26 Skrevet 1. november 2016 Rådgiver... Jeg er en racer på å gi råd Anonymous poster hash: 6c988...ff7
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #27 Skrevet 1. november 2016 Patolog Anonymous poster hash: dda09...935
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #28 Skrevet 1. november 2016 Offiser Anonymous poster hash: 06d56...43c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #30 Skrevet 1. november 2016 Jeg er psykolog og valgte det helt fritt. Tror jammen jeg ville valgt det på nytt hvis jeg fikk sjansen. Alle dere som skriver jordmor, dere vet at det er vanlig med tredelt turnus? Dere vet at det hender at babyer dør i fødsel eller at noe annet går galt? Dere vet at det er en fysisk svært krevende jobb? Anonymous poster hash: 44a1b...3d1 Og du, vet du at jordmødre har større trivsel i jobben enn noen andre yrkesgrupper? Anonymous poster hash: b24ea...ad8
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #31 Skrevet 1. november 2016 Forfatter høres forlokkende ut. Men jeg har ikke de kreative evnene på plass. Eventuelt bare millionær hadde vært fint. Er rådgiver og det er fryktelig krevende med alle krav og forventinger fra de som ønsker tjenestene og lovverket. Ikke hjelper det at vi er overarbeidet hele gjengen, heller. For få folk i forhold til mengde arbeid. Anonymous poster hash: 3d9c6...a70
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #32 Skrevet 2. november 2016 Vernepleier, eller sykepleier. Det er jeg ganske så sikker på. Anonymous poster hash: d8af0...d28
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #34 Skrevet 2. november 2016 Jeg er psykolog og valgte det helt fritt. Tror jammen jeg ville valgt det på nytt hvis jeg fikk sjansen. Alle dere som skriver jordmor, dere vet at det er vanlig med tredelt turnus? Dere vet at det hender at babyer dør i fødsel eller at noe annet går galt? Dere vet at det er en fysisk svært krevende jobb? Anonymous poster hash: 44a1b...3d1 Tror du virkelig at folk ikke har tenkt på dette? Anonymous poster hash: bf643...927
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #38 Skrevet 2. november 2016 Tror du virkelig at folk ikke har tenkt på dette? Anonymous poster hash: bf643...927 Er nok mange som ikke har tenkt på at det yrket har de store ytterpunktene i livet og at det kan være veldig tungt. Jeg for min del ville blitt marinbiolog med spermhval som spesialfelt. Eller så ville jeg ha åpnet min egen kafé og blitt selvstendig næringsdrivende (mye jobb, men jeg tror jeg har evnen og ville klart det). Anonymous poster hash: fa337...a19
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #39 Skrevet 2. november 2016 Tror du virkelig at folk ikke har tenkt på dette? Anonymous poster hash: bf643...927 Jeg har i hvert fall en jordmorvenninne som sier at mange jordmorstudenter blir forskrekket over hvor mange vonde opplevelser jordmødre også har på fødestua. Anonymous poster hash: 44a1b...3d1
Superdolly Skrevet 2. november 2016 #40 Skrevet 2. november 2016 Arkeolog eller bibliotekar. Eller forfatter (men da måtte jeg selvsagt ha fått evnene med det samme).
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #41 Skrevet 2. november 2016 Jeg er psykolog og valgte det helt fritt. Tror jammen jeg ville valgt det på nytt hvis jeg fikk sjansen. Alle dere som skriver jordmor, dere vet at det er vanlig med tredelt turnus? Dere vet at det hender at babyer dør i fødsel eller at noe annet går galt? Dere vet at det er en fysisk svært krevende jobb? Anonymous poster hash: 44a1b...3d1 Er det sant?!?!?! Tviler jeg sterkt på, for jeg har faktisk fulgt med på fødeavdelingen! De jobber i ca en time pr dag, ingen av de barna jeg hr setr blitt født har dødd! Og halvparten av tiden mot ligger og føder, er jordmor sammen med kollegaer! Så der tror jeg du tar feil 😉 Anonymous poster hash: e354b...3cb
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #42 Skrevet 2. november 2016 Bonde. Eller etterforsker. Anonymous poster hash: be941...0b1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #43 Skrevet 2. november 2016 Da ville jeg blitt jordmor eller politi. Sitter med en høy utdannelse på et helt annet felt, og begynner å dra på åra, så det blir nok aldri å skje men Anonymous poster hash: 2bf26...a9c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #44 Skrevet 2. november 2016 Meteorolog. Jeg er pilot nå, men er utrolig fascinert over været og hvor fort det endrer seg, særlig på Vestlandet og Nord Norge. Anonymous poster hash: 42e8d...3fb
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #45 Skrevet 2. november 2016 Astronom eller diplomat måtte det bli. Anonymous poster hash: 0dd61...561
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #46 Skrevet 2. november 2016 Er journalist i dag og trives med det, men skulle jeg valgt noe helt annet kunne jeg tenkt meg å vært blomsterdekoratør, så hyggelig å kunne være kreativ og lage flotte oppsatser og buketter. Ellers ser det veldig spennende ut å være politiadvokat. Langt spenn mellom disse yrkene da. Men blir nok der jeg er. Anonymous poster hash: 540ed...8d1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #47 Skrevet 2. november 2016 Barnehageonkel, men hverken tørr eller har råd. Anonymous poster hash: d48e6...791
Admin Skrevet 2. november 2016 #48 Skrevet 2. november 2016 Innen IKT og kundeservice, bibliotekar eller fotograf
MMP Skrevet 2. november 2016 #49 Skrevet 2. november 2016 Jeg er sosionom... hadde jeg kunne valgt ny utdannelse kunne godt tenke meg jobbe med noen spennende i politiet Undercover liksom
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #50 Skrevet 2. november 2016 Jeg er psykolog og trives med det, så hadde nok valgt det igjen. Om jeg måtte valgt noe annet hadde det blitt lege eller jordmor. Anonymous poster hash: 9dcf6...a62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå