Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 De årene vi har vært sammen, så har han gått opp til 100 kg. Det merkelige er at han egentlig ikke ser det selv. Trykker seg inn i gensere i str small og medium. Har en diger "ølmage". Samboeren kan snakke om faren sin som har fått beskjed av legen om å gå ned i vekt, og at han "ikke akkurat er så flink til å følge det rådet" etc, så viser det seg at faren veier bare to kg mer enn samboeren! Samboeren spiser ekstremt mye godteri og sjokolade. Mye mer enn jeg aner! Det er helt sikkert. Plutselig har han spist en pose kanelgifflar på jobb eller 200 gram sjokolade. Samboeren har fått en veldig stor kroppslig selvtillit sammen med meg, noe som jo er bra i og for seg... Men ærlig talt, så ser han så gammel ut når magen begynner å stå ut som en 50-åring. Sukk! Anonymous poster hash: 68608...8de
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Kanskje ta det opp med han på en fin måte? En ting er str, noe annet er helsefarene, risikerer jo en ting når man har et så usunt kosthold. Eller du kan ta initiativ til at dere skal spise sunt sammen og trene sammen? Anonymous poster hash: 0878a...c84
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Kanskje ta det opp med han på en fin måte? En ting er str, noe annet er helsefarene, risikerer jo en ting når man har et så usunt kosthold. Eller du kan ta initiativ til at dere skal spise sunt sammen og trene sammen? Anonymous poster hash: 0878a...c84 Vi spiser faktisk ganske så sunt allerede. Der er det ikke stort å hente. Jeg trener, men han vil ikke begynne på den sporten jeg går på. Men kanskje jeg rett og slett må ta det opp med han ja. Det er vanskelig da. Ingen vil høre at man bør endre på kroppen sin. Selv om fokuset er helse.. Anonymous poster hash: 68608...8de
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Jeg ville også tatt det opp ut fra et helseperspektiv. Om han kommenterer faren, som av legen har fått beskje om å gå ned i vekt og bare veier to kilo mer enn ham selv, så har du jo gullsjansen. "Per, dette gjør meg bekymret, for du er faktisk bare to kilo lettere enn din far og med alt snopet du spiser så risikerer du å påføre deg selv sykdom, om du ikke allerede er i ferd med å gjøre det. Du har gått opp 20 kg til nå og det er helt tydelig at din kropp ikke tåler å få i seg så mye sukker som du har i deg. Du sier at din far ikke er flink til å følge rådene fra legen - men kan ikke du og din far ta det som et prosjekt sammen, for dere må jo begge gjøre en endring om dere vil holde dere friske?!" Noe a la dette, jeg ville lagt vekt på at jeg var bekymret for helsen hans, at magefettet er noe av det verste med tanke på en hel rekke alvorlige sykdommer, og at du mener han må ta ansvar for egen helse også med tanke på barna dere har. Anonymous poster hash: 967de...fc9
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 Sånn var min kjæreste og. Nå sitter han her med selvpåført diabetes og må ta insulin dagen lang og legge om livet totalt. Anonymous poster hash: 27bfc...c00
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #6 Skrevet 1. november 2016 Noe så turn off! Like ille med overvektige menn som kvinner. Hadde aldri klart å ha sex med noe sånt. Du får kalle en spade for en spade, ta litt bilder fra siden når han sitter og få han til å se hvor gale det er selv. Anonymous poster hash: c0df1...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå