Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Jeg ammer, men har ikke melkespreng. Babyen er 4mnd. Puppen er ikke rød og ingen klumper. Det er veldig vondt bare jeg kommer litt borti, og ekstra vondt når babyen tar sugetak. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: 1ccbd...a0b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Anonymous poster hash: 1ccbd...a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå