Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 gudene vet... har vært mye sitting idag å nå vil jeg krepere av smerter! 😔 Noen tips/råd?? 3 år siden fødsel....enda mye plaget Anonymous poster hash: 69481...0ff
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Her er det to år siden jeg fødte. Gikk med bekkenlåsning halve svangerskapet og jammen sitter den ikke i enda! Har fått øvelser fra fysioterapeut som jeg gjør minst annenhver, og går til kiropraktor en gang i måneden. Er blitt mye bedre det siste året. Generelle tips er kutt ut springing, hopping og gåturer på asfalt/hardt underlag. Turer i ulendt terreng er bra. Bruk gode sko døgnet rundt. Hvis du ikke allerede har vært hos fysio/kiro anbefales det! Da får du kartlagt hva som er problemet og får øvelser som er tilpasset deg😊 Hvis jeg er skikkelig dårlig en dag legger jeg forresten på en ispose, det hjelper også😊 Anonymous poster hash: c2b69...cda
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Her er det to år siden jeg fødte. Gikk med bekkenlåsning halve svangerskapet og jammen sitter den ikke i enda! Har fått øvelser fra fysioterapeut som jeg gjør minst annenhver, og går til kiropraktor en gang i måneden. Er blitt mye bedre det siste året. Generelle tips er kutt ut springing, hopping og gåturer på asfalt/hardt underlag. Turer i ulendt terreng er bra. Bruk gode sko døgnet rundt. Hvis du ikke allerede har vært hos fysio/kiro anbefales det! Da får du kartlagt hva som er problemet og får øvelser som er tilpasset deg😊 Hvis jeg er skikkelig dårlig en dag legger jeg forresten på en ispose, det hjelper også😊 Anonymous poster hash: c2b69...cda minst annenhver kveld skulle det stå😬 Anonymous poster hash: c2b69...cda
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Å få bygd opp muskelmassen på rette måten er det eneste som duger når man har noe sånt. Dessverre er det kjedelig å gjøre det, dessverre må mange fortsette med dette jevnlig i mange år. Heldigvis så virker det! Få deg en time hos fysioterapeut (det er en del som faktisk spesialiserer seg på slike ting - altså plager i forbindelse med graviditet/etter). Få øvelser - få oppfølging - og følg det slavisk. Anonymous poster hash: da897...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå