Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Og ikke av typen store kjønnslepper og fett, men veldig høyt skamben... så musa mi stikker VELDIG ut... kanskje ca 3-4 cm når jeg står, når man ser fra siden. Når jeg ligger ser det veldig rart ut, da er det en STOR klump som stikker opp. Kjempe flaut:-( Andre som har det? Hjelper ikke å slanke meg (er ikke stor, er normal), for det er jo bein! Kan ikke bruker stramme klær uten å ha på noe som når over området.. Anonymous poster hash: 30ad7...40e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Høl er høl.. Anonymous poster hash: c1384...187
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Alt man skal bekymre seg for.. Er dette noe som er ukorrekt? Ufint? Har aldri lagt merke til andres bollemus, ei heller hørt noen noen gang snakke om en.. Jeg er tynn som en flis; hoftekammene mine står opp når her ligger på rygg. Bollemusa også. Betyr det at jeg bør bli høvlet av? Meilse dette bort? Operere? Vær glad i musa di, du! Den er helt sikkert akkurat som den skal og bør være! Anonymous poster hash: c0f50...64a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Du vet at menn anser det du har som erotisk og tiltrekkende? Jeg har fått høre flere ganger at 'bollemusa' mi er rett og slett deilig. Så vær slolt av den, akkurat som du ville vært stolt av ei sprettrumpe eller perfekte pupper! Anonymous poster hash: 7549b...12c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 Har hørt at enkelte menn liker det. Heldigvis forguder mannen min det (vært sammen maange år, men sliter fortsatt med å slappe av ift. det) Tror det er litt for at jeg assosierer det med at jeg nesten kunne sett ut som en mann, med den kulen liksom... i klær altså... Bare for å illustrere størrelsen: http://m8.i.pbase.com/g4/69/198369/3/52492888.5919veneris.jpg Min er enda høyere... det ER sjenerende. Tør aldri være naken i garderober etc... Anonymous poster hash: 30ad7...40e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #6 Skrevet 1. november 2016 Du er klar over at bollemus er noe av det beste mannfolkene vet om? Bare Google det! Du må vere stolt av den! Anonymous poster hash: 3f2eb...ded
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 Har og hørt menn snakke om bollemus og de elsker det, en kamerat av meg snakka engang om at det mest sexy på ei dame var skikkelig bollemus. Jeg har indre kjønnslepper som stikker ut lenger enn de store og jeg skjems så utrolig, hata det og syns det var ekkelt. Men så traff jeg mannen min og når han fikk se det så ble han helt vill og mente de ønsket han velkommen inn og gjorde han super kåt, så hver sine ting Anonymous poster hash: 17db7...72c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #8 Skrevet 1. november 2016 Har og hørt menn snakke om bollemus og de elsker det, en kamerat av meg snakka engang om at det mest sexy på ei dame var skikkelig bollemus. Jeg har indre kjønnslepper som stikker ut lenger enn de store og jeg skjems så utrolig, hata det og syns det var ekkelt. Men så traff jeg mannen min og når han fikk se det så ble han helt vill og mente de ønsket han velkommen inn og gjorde han super kåt, så hver sine ting Anonymous poster hash: 17db7...72c Joa, bare føler meg så alene om å ha SÅ høyt skamben! Fikk liksom alt, for kjønnsleppene er ganske fyldig samt de indre stikker utfor... åsså så utstikkende skamben og selvsagt fett oppå der igjen. såå, ja, har slitt med selvbilde mye pga utseende.... Hi Anonymous poster hash: 30ad7...40e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #9 Skrevet 1. november 2016 Samme her, samme her.... Synes ikke det er ei eneste bukse som er fin på meg. Skjørt kan jeg bare glemme. Hurra for lange cardigans 🙊 Men.. Det er liksom ikke noe jeg kan gjøre med det heller (kommer IKKE til å fettsuge/"meisle" ned noe, da kommer puppene i første rekke gitt). Nå har vi navn som struttende pupper, og sprettrumpe. Slår i et skag for nytt og positivt navn for oss med bollemus! Anonymous poster hash: 7dbe0...e3f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #10 Skrevet 1. november 2016 Gjør det ikke vondt når det stikker ut så mye? Eller er det så godt polstra? Det er jo bein inni der... Anonymous poster hash: caf0e...783
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #11 Skrevet 1. november 2016 Gjør det ikke vondt når det stikker ut så mye? Eller er det så godt polstra? Det er jo bein inni der... Anonymous poster hash: caf0e...783 For hvem? Meg eller mannen? Anonymous poster hash: 30ad7...40e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #12 Skrevet 1. november 2016 Samme her, samme her.... Synes ikke det er ei eneste bukse som er fin på meg. Skjørt kan jeg bare glemme. Hurra for lange cardigans 🙊 Men.. Det er liksom ikke noe jeg kan gjøre med det heller (kommer IKKE til å fettsuge/"meisle" ned noe, da kommer puppene i første rekke gitt). Nå har vi navn som struttende pupper, og sprettrumpe. Slår i et skag for nytt og positivt navn for oss med bollemus! Anonymous poster hash: 7dbe0...e3f Supermus! Anonymous poster hash: 556f7...950
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #13 Skrevet 1. november 2016 Sprettmus! Anonymous poster hash: c1384...187
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #14 Skrevet 1. november 2016 Mus er mus...... Anonymous poster hash: 8940f...486
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #15 Skrevet 1. november 2016 Hvor mange er det som faktisk glaner og vurderer musa di, når du har klær på? Tror det kan være greit å hoppe ut av sin egen selvsentrerte boble. Man er seg selv nærmest.... Ingen andre bryr seg. Anonymous poster hash: 8940f...486
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #16 Skrevet 1. november 2016 Hvor mange er det som faktisk glaner og vurderer musa di, når du har klær på? Tror det kan være greit å hoppe ut av sin egen selvsentrerte boble. Man er seg selv nærmest.... Ingen andre bryr seg. Anonymous poster hash: 8940f...486 Er ikke så vanskelig å oppdager når man går i tigths, treningsbukse, dongeri, skjørt, stram kjole eller en strammere joggebuksa, at en STOR kul tydelig stikker ut flere cm fra lårene... tro du meg, det blir et sjenerende blikkfang. Anonymous poster hash: 30ad7...40e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2016 #17 Skrevet 2. november 2016 Aldri hørt noen menn som har sagt noe positivt om bollemus. Og ja, det er ikke 14 år gamle gutter jeg prater om.. "bollemus" har (når jeg har hørt menn prate om det) alltid blitt brukt for å beskrive et "annerledes" og mindre pent dameunderliv, mens de gjerne ler litt. Men, bollemus er jo ikke selve kulen på venusberget, det er vel store ytre kjønnslepper som "lukker" veldig igjen nedentil? Menn kan jo også ha bollemus da, for mange menn har ekstra fett rundt penisrota.. Anonymous poster hash: 65624...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå