Gå til innhold

hvordan komme over kjærlighetssorg? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nylig gjort det slutt selv om jeg er glad i han. Vet at det ikke er bra for meg å fortsette. Har prøvd å gjøre det slutt tidligere, men gikk rett tilbake.Redd for å gjøre det nå også og bli enda mer opphengt i han og enda mer lei meg når det brister igjen. Prøver å tenke med hodet og ikke hjerte.Men for det ikke til...tror han kommer til å ringe meg i kveld og jeg vet jeg blir svak og vil se han igjen hvorfor så vanskelig når fornuften sier det ikke er rett? ...

Anonymous poster hash: 34b19...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste som funker for meg er å ha en rebound eller tre. Nå er det mange år siden sist, men det funket som bare juling :D

Skrevet

Vurderer å dra rett på date med ennsom inviterte sist jeg gjorde det slutt..Men føler jeg er et dårlig menneske da..at jeg burde sitte hjemme og venne meg til å være alene. At alt annet sier at jeg er stresset og desperat om du skjønner. Uff at en skal bry seg om hva andre tenker i tillegg..

Skrevet

Hvis du har andre tilbud foreslår jeg at du benytter deg av dem..

Anonymous poster hash: 0a774...e39

Skrevet

Rebound er eneste som funker . Seriøst.

Anonymous poster hash: 40ec8...e7c

Skrevet

Pul

Anonymous poster hash: e63b5...782

Skrevet

Hva er rebound?

Anonymous poster hash: c9cf7...1a8

Skrevet

Takk for tips. Men hvordan unngå å bli involvert følelsesmessig med rebound mannen da? Tror ikke sex én gang holder å komme over xen😫

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...