Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Dere blir aldri kvitt dem😖 De ringer til stadighet, til tross for at jeg gjentatte ganger har bedr dem slutte. Jeg sperrer nummeret, men de får stadig nye. Fikk matkasse fra dem i julegave. I ettertid må jeg si at det er den verste gaven jeg har fått. Anonymous poster hash: b73e1...d08
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Dere blir aldri kvitt dem😖 De ringer til stadighet, til tross for at jeg gjentatte ganger har bedr dem slutte. Jeg sperrer nummeret, men de får stadig nye. Fikk matkasse fra dem i julegave. I ettertid må jeg si at det er den verste gaven jeg har fått. Anonymous poster hash: b73e1...d08 Samme her. Det sluttet da jeg sa at jeg lager bedre mat selv. Anonymous poster hash: ed878...da1
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Samme her. Det sluttet da jeg sa at jeg lager bedre mat selv. Anonymous poster hash: ed878...da1 Anonymous poster hash: fb955...637
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Samme her. Det sluttet da jeg sa at jeg lager bedre mat selv. Anonymous poster hash: ed878...da1 Takk. Den skal jeg også prøve. Det er uansett sant. Anonymous poster hash: b73e1...d08
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #5 Skrevet 1. november 2016 Samme her. Det sluttet da jeg sa at jeg lager bedre mat selv. Anonymous poster hash: ed878...da1 De sluttet ikke å ringe til en venninne av meg, selv da hun sa at ungene bare kalte det Adams drittkasse. Nå sier de at det er fra Adams drittkasse når de ringer Anonymous poster hash: 51914...56d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #6 Skrevet 1. november 2016 Slik er de ikke med meg. Har fått to kasser med mellomrom og har nå satt det på pause til jeg senere vil prøve en av de andre kassene. De har ikke ringt en eneste gang, men jeg har ringt de en gang for å spørre om noe. Kvaliteten på maten var bra. Anonymous poster hash: df5a0...671
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #7 Skrevet 1. november 2016 Har prøvd Adams, satt det på pause og ikke hørt noen ting fra dem etter det. Nå syntes jeg maten var ganske grei jeg da, syntes det var veldig greit med nye ideer yil middag, går ofte litt lei. Ikke at drt er så revolusjonerende nytt det de kommer med, men jeg synes ikke det er noe dritt mat! Anonymous poster hash: 39c7f...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå