Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Er det flere som har det slik? 😞 Det er dager der energinivået er null og jeg bare vil sove. Er irritabel, gretten og trøtt. Har ikke overskudd til noe. Anonymous poster hash: 71037...6aa
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Ja!!! Men eg har 4 born under 6 år, så det har som regel ein samanheng med kor mykje dei (og eg) har sove på natta... Men har hatt det som deg får eg fekk born og. Då hadde eg som regel for lite jern. Anonymous poster hash: 220b2...ee6
Gjest Antarctica Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Å herre. Jeg bøyer meg i støvet!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Er det flere som har det slik? 😞 Det er dager der energinivået er null og jeg bare vil sove. Er irritabel, gretten og trøtt. Har ikke overskudd til noe. Anonymous poster hash: 71037...6aa Sjekk jern, b12, stoffskiftet, d-vit, osv Full blodprøvesjekk hos legen! Anonymous poster hash: c0226...2f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå