Gå til innhold

Lyskonsulent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har brukt lyskonsulent når de har bygget bolig? Eller bruker man bare ekektriker? Vi skal bygge en funkisbolig og jeg synes lys er vanskelig.

Evt noen som har noen å anbefale?

Takknemlig for svar!

Anonymous poster hash: efbbb...5e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her som har brukt lyskonsulent når de har bygget bolig? Eller bruker man bare ekektriker? Vi skal bygge en funkisbolig og jeg synes lys er vanskelig.

Evt noen som har noen å anbefale?

Takknemlig for svar!

Jeg angrer i hvert fall på at jeg ikke brukte det da jeg pusset opp en eldre bolig for to år siden.

Alt var så dyrt, så jeg tenkte jeg skulle spare på å ikke bruke en lyskonsulent jeg ble anbefalt, for han var virkelig ikke billig.

Nå har jeg veldig ukoselig og dårlig lys både i stuen, hallen, gangen i andre etasje og ett av soverommene. Kjlpte fine og flotte lamper, men det er likevel noe "feil".

Han jeg fikk anbefalt heter Rune Larsen, og jeg tror selskapet heter Decolite.

Anonymous poster hash: 33075...13f

Skrevet

Jeg angrer i hvert fall på at jeg ikke brukte det da jeg pusset opp en eldre bolig for to år siden.

Alt var så dyrt, så jeg tenkte jeg skulle spare på å ikke bruke en lyskonsulent jeg ble anbefalt, for han var virkelig ikke billig.

Nå har jeg veldig ukoselig og dårlig lys både i stuen, hallen, gangen i andre etasje og ett av soverommene. Kjlpte fine og flotte lamper, men det er likevel noe "feil".

Han jeg fikk anbefalt heter Rune Larsen, og jeg tror selskapet heter Decolite.

Anonymous poster hash: 33075...13f

Takk for svar!

Skrevet

Uansett hva du gjør så ikke bruk 3 forskjellige taklys (inklusive sånne lysrør som du finner på gamle skoler etc) i taket i samme rom. Det har en her i nærheten i sitt nybygde hus. Ser helt kake ut utenfra i alle fall. Nå vet ikke jeg om de har hatt en lyskonsulent, mem om de har hatt det burde de satt ned foten. Tenk litt fornuftig og helhetlig så går det nok bra. Enkelte elektrikere er flinke til å anbefale ting, mens andre er helt (!) elendige. Ta det med en klype salt.

Anonymous poster hash: d93d9...6c0

Skrevet

Dytter en gang for å se om det er flere innspill. Om noen har brukt det og er fornøyd.

Skrevet

Har ikke brukt det, men har tenkt å gjøre det. Jeg tror det er vel anvendte penger.

Skrevet

Har ikke brukt det, men har tenkt å gjøre det. Jeg tror det er vel anvendte penger.

Har du fått noen anbefalt? Synes det er vanskelig å finne.

Skrevet

Har du fått noen anbefalt? Synes det er vanskelig å finne.

Nei, men bor på Nordstrand, så har tenkt å bruke lysbutikken på Holtet tror jeg. Nært og enkelt. Og de har mange lamper jeg synes er fine.

Skrevet

Dytter enda en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...