Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Har ei lita tulle på 11 måneder. Hun har fortsatt ganske løs avføring. Ofte renner det gjennom bleie og klær. Hun gulper også litt noen dager. Noen dager kommer det ut av nesa også. Hun gulpet veldig som baby. Store mengder flere ganger daglig. Virket veldig utilpass og gråt mye. Som om det gjorde vondt å gulpe. Hadde også sure oppstøt og hoste på grunn av at hun svelgte i vranga. Helsesøster og lege på helsestasjon sa alltid at vi bare skulle vente og se det an. Tok henne med til kiropraktor noen ganger og fikk løst opp noen låsninger uten at det ble bedre. Hun gulpet og gråt seg gjennom det første halvåret sitt, så ble det bedre. Men hun har fortsatt litt problemer. Vi sliter litt i matveien og med søvn. Hun er ganske rastløs av seg. Anonymous poster hash: 0748a...d0d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Dytt Anonymous poster hash: 0748a...d0d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Melkeoroteinallergi? Min var sånn... Anonymous poster hash: 8916a...cb2
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Melkeoroteinallergi? Min var sånn... Anonymous poster hash: 8916a...cb2 Hvor gammel var din når dere fant det ut? Så det er verdt en tur til legen med symptomene til jenta mi? Hvordan foregår utredning? Anonymous poster hash: 0748a...d0d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Hvor gammel var din når dere fant det ut? Så det er verdt en tur til legen med symptomene til jenta mi? Hvordan foregår utredning? Anonymous poster hash: 0748a...d0d Han var bare 2 mnd gammel. Men jeg hadde to fra før, inkludert en som gulpet myyyye, og minsten var enda verre. Var på barneavdelingen for noe annet og tok opp dette med gulp og grønn løs avføring. Fikk resept på mme uten melkeprotein, og det funka. Så var ikke noe utredning i så måte. Jeg fortalte hvordan han var, at jeg tenkte noe var feil, så fikk vi prøve. Anonymous poster hash: 8916a...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå