Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #1 Skrevet 1. november 2016 Sønn på 2,5 har hostet i hele helgen. Litt snørrete. Ikke hatt feber. Hanglet veldig søndag så var hjemme i går. Sovet godt i natt uten hoste. Hoster mye mindre nå men høres tett ut i pusten. Ingen feber og spist litt. Han er litt morgengretten normalt så vanskelig å si om han er sur fordi han føler seg slapp. Jeg er så usikker på om han orker barnehage. Synes det er veldig vanskelig å avgjøre om de orker barnehage når de er så små. Hadde dere forsøkt barnehage i dag? Anonymous poster hash: 07aac...f72
førskolelæreren Skrevet 1. november 2016 #2 Skrevet 1. november 2016 Jeg hadde holdt ham hjemme. Kanskje dratt til legen for en sjekk av pusten.
februarprins2013 Skrevet 1. november 2016 #3 Skrevet 1. november 2016 Nei det hadde jeg ikke, sånn er min hele tiden, kan ikke holde han hjemme hele året. men hadde tatt han med til legen ang pusten, kanskje han har astma ?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #4 Skrevet 1. november 2016 Det ble barnehage. Ble enig lista var lav for å ringe oss. Hittil går det fint sa de. Puster heller ikke tungt. Får se an formen i kveld og bestille legetime i morgen om dey dukker opp feber eller pusten er tung. HI Anonymous poster hash: 07aac...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå