Gå til innhold

Barnehagen i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønn på 2,5 har hostet i hele helgen. Litt snørrete. Ikke hatt feber.

Hanglet veldig søndag så var hjemme i går. Sovet godt i natt uten hoste. Hoster mye mindre nå men høres tett ut i pusten.

Ingen feber og spist litt. Han er litt morgengretten normalt så vanskelig å si om han er sur fordi han føler seg slapp.

Jeg er så usikker på om han orker barnehage.

Synes det er veldig vanskelig å avgjøre om de orker barnehage når de er så små.

Hadde dere forsøkt barnehage i dag?

 

Anonymous poster hash: 07aac...f72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde holdt ham hjemme. Kanskje dratt til legen for en sjekk av pusten.

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke, sånn er min hele tiden, kan ikke holde han hjemme hele året. men hadde tatt han med til legen ang pusten, kanskje han har astma ?

Skrevet

Det ble barnehage.

Ble enig lista var lav for å ringe oss.

Hittil går det fint sa de.

Puster heller ikke tungt.

Får se an formen i kveld og bestille legetime i morgen om dey dukker opp feber eller pusten er tung.

HI

 

Anonymous poster hash: 07aac...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...