Gå til innhold

Hvor ble det av alle barna denne Halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har store barn, så de gikk ikke i år, men jeg kjøpte inn masse godterier, pyntet inngangspartiet og gledet meg til å se alle barna, men det kom kun 3 unger hele kvelden. Tidligere år har det sikkert hvert rund 40 barn på døra. Holder Halloween feiringen på å forsvinne?

Anonymous poster hash: 70d35...f0d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var litt roligere her også, men så regnet det også veldig! Og de hadde masse unger innom Hallovenn så jeg (y)

Anonymous poster hash: 3c3ed...045

Skrevet

Bor dere litt utenfor andre hus? Vi gikk bare til de som var enkle å gå til siden det regnet så fælt. Droppet de som hadde inngangsdør mer enn 5 meter fra gata og gikk heller ikke så langt som vi pleier. :P

Anonymous poster hash: d5427...f2e
Skrevet

Her var det forresten masse barn på døra. Hadde en svær godteskål som ble nesten tom. :)

Anonymous poster hash: d5427...f2e
Skrevet

Her var det 75 stk innen 19.30 så vi gikk tom for godt.

Anonymous poster hash: 95692...561

Skrevet

Her var det tre grupper på døra (8 barn), så det er en økning fra i fjor da det bare kom ett barn!👌🏻✨🎃 (Bor i enden av en blindvei)

Mine barn gikk bare en kort runde pga regnet!

Anonymous poster hash: 72734...b24

Skrevet

Her gjekk vi tom for godteri.  Var mange fleire enn i fjor, sjølv om det var dårleg vær.

Anonymous poster hash: 830be...080
Skrevet

Her var det heller ikke så mange, men tror ikke ungene gadd å gå inn i vårt sure mørkelagte nabolag for bare vårt hus når det regnet sånn

Anonymous poster hash: ce310...0ae

Skrevet

Kanskje de kommer til julebukk, som alle anti-halloweenfolk sutrer om

Anonymous poster hash: ce310...0ae

Skrevet

Vi gikk i nesten to timer 😲

Men det var færre barn ute nå enn tidligere. Men det regnet også, kan hende det var litt av grunnen 😔

Anonymous poster hash: 8b42c...b73

Skrevet

Vi gikk i 45 minutter men kun tre som hadde pyntet til halloween så kun de husene vi gikk til.

Måtte til slutt lokke småen med at han skulle få godteri av meg om vi kunne dra hjem.

Vi var jo gjennomvåte begge to så passer fint å dra hjem da :P

Anonymous poster hash: b75a3...2f6

Skrevet

Vi hadde også bare besøk 1 gang. Men vi var ute å gikk med egne barn en liten time, så kan jo hende det var flere innom her da.

Skrevet

Hos oss kom det to stykker, og det var to jenter i 15-16 års alderen. Det bruker ikke være veldig mange, men i år var det jo færre enn noen gang før. Tror nok været hadde sitt å si (bøttet ned her) + at det var mandag. Våre gikk ikke pga fotballtreninger og lekser. I fjor var det på en lørdag, og da gikk de og det kom vel sikkert 10 stk på døren til oss. Aldri tatt helt av dette knask-eller-knep greiene her. Her er det mye mer renn på nyttårsaften med nyttårsbukker. Da kan det lett komme 30-40 stykker.

Skrevet

her var det heller ingen,men regnet veldig her

Skrevet

Her skulle ikke ungene gå, men de endte opp med å gå til 3stk. Bestemor hadde vist mast på besøk, så ungene måtte rote på loftet etter kostymer. Og når de først var ute og kjørte var de innom en dame de vet tar helt av på denne dagen og naboen hennes som er lærer på skolen.

Her ville ikke minsta gå pga klovnene i år og eldste har aldri vært så interessert i p gå. Slengt seg på lillesøster noen ganger, men sjeldent gått lenge. Mannens yngste jobbet på hallovenn, hun som ikke er glad i unger kom vistnok helt utslitt hjem. Jeg koste meg på jobb så har ikke helt kontroll over hva de gjorde, men de hadde gått tom for snop så det hadde vært endel innom.

Anonymous poster hash: 4afb3...5dc

Skrevet

Det krydde i gatene her, men ingen kom til oss. Vi bor inn en mørk vei så sikkert derfor.

Skrevet

I løpet av 1,5 time var det ca 30 unger innom her.i pøsregn!

Anonymous poster hash: 538b0...238

Skrevet

Ingen på døren og godt var det!

Anonymous poster hash: d4c58...140

Skrevet

Her kom det ingen så skålen med godteri står fremdeles full...😔

Anonymous poster hash: d7c78...ea8

Skrevet

Her kom det ingen så skålen med godteri står fremdeles full...Anonymous poster hash: d7c78...ea8

hadde hevet meg over den for lengst :P

Skrevet

hadde hevet meg over den for lengst :P

Hahaha... men jeg tok et bevisst valg og kjøpte slikkepinner og annet hardt godt som jeg ikke liker så godt. Hvis ikke hadde den vært tom før Halloween selv om jeg kjøpte det inn dagen før 😂

Anonymous poster hash: d7c78...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...