Høstduft Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg stod på vaskerommet, mannen var i rommet vedsiden av. Døra mellom rommene stod åpen. Jeg spurte mannen hva det var med det som lå inni vaskemaskinen (han hadde lagt noe inni vaskemaskinen, noe han ALDRI ellers gjør), stemmen var høy så han hørte. Resultatet var at mannen ble ganske sur og kalte meg for brøleape. Er jeg det? Er det unormalt å stå i tilstøtende rom og si noe?
Gjest Antarctica Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Ojojoj! 😂 Dette er et stoooort og viktig arbeidsområde hjemme hos oss... Vi øver oss på å IKKE rope fra en etasje til en annen eller mellom ulike rom. Ellers ville ungene kun ha stått i inngangsdøra og brølt alle beskjeder!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg er stor tilhenger av roping mellom rom og etasjer. Kanskje jeg er en brøleape, men skulle jeg flydd opp og ned ned i hytt og pine ville jeg vært dannet, men en sur padde. Anonymous poster hash: b3822...adc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg er stor tilhenger av roping mellom rom og etasjer. Kanskje jeg er en brøleape, men skulle jeg flydd opp og ned ned i hytt og pine ville jeg vært dannet, men en sur padde. Anonymous poster hash: b3822...adc 😂 Anonymous poster hash: e9c11...828
Gjest Antarctica Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg er stor tilhenger av roping mellom rom og etasjer. Kanskje jeg er en brøleape, men skulle jeg flydd opp og ned ned i hytt og pine ville jeg vært dannet, men en sur padde. Anonymous poster hash: b3822...adc Jeg ser på det som et slanketiltak! 😁 og ja, huset har 3 etasjer ...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg er stor tilhenger av roping mellom rom og etasjer. Kanskje jeg er en brøleape, men skulle jeg flydd opp og ned ned i hytt og pine ville jeg vært dannet, men en sur padde. Anonymous poster hash: b3822...adc Samme her. Ungene ler litt av at jeg sier stikk motsatt av hva de forsøker å prenta inn i dem på skolen, men det kommer seg. Det er verre med mannen. Han har aldri lært å bruke stemmen. Jeg snakker høyt nok til at han hører holdt i naborommet. Han svare med nesten hvisking. Jeg ergrer meg heftig når mannen ikke hever stemmen nok til å høre ham. Anonymous poster hash: 492fe...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå