Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Vi har vært sammen i 13 år og har to barn sammen. To nydelige gutter. Han er veldig glad i de, og flink med de. Men veldig ofte sur og urettferdig med de. Han stiller opp på alt av fritidsaktiviteter, foreldremøter, alt barna er med på, fau, SU. Han er alltid med når vi finner på ting og tar det som en selvfølge at vi er sammen som en familie i helger/etter jobb og skole. Men han er en drittsekk mot meg til tider. Jeg har ingen liv utenom familien, hvis jeg planlegger ting alene så er jeg "egoistisk". Jeg lengter etter på kunne bare gå ut med venner en helg, men sånt får jeg ikke lov til. Jeg er kun på jobb og hjemme med familien og en sjelden gang på besøk hos venninner. Men da har jeg "innetid". Dvs jeg blir grillet om hvor lenge jeg var ute osv. Han har et høyt temperament og jeg må gå på eggeskall hele tiden. Jeg kan ikke vise andre følelser enn å være glad, for da blir han sur. Jeg kan ikke si noe tilbake hvis vi diskuterer for da eskalerer det fra hans side og det kan ta helt av for han og kaller meg stygge ting. Så jeg må jatte med å holde det på et rolig nivå og kan ikke si han imot. Anonymous poster hash: 7326f...a83
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Jeg ville nok prøvd å kjempe litt for å få ting bedre før jeg hadde forlatt han. Anbefaler virkelig parterapi. Hvis det er uaktuelt for han,da er vel svaret på spørsmålet ditt: ja! Anonymous poster hash: 94dae...d5f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Gud så slitsomt å bli eid av et annet menneske..jeg har en teori om at mennesker som er så sjalu ofte har noe å skjule selv jeg da...men skjønne d ikke er lett å bare bryte opp.. Men alle burde ha litt frihet innimellom og bare være seg selv😊 Anonymous poster hash: 7c5f3...cef
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Din mann har psykopatiske trekk.. Går du fra ham vil du se hvor ille det egentlig var. Kjenner igjen mange kjennetegn på det du beskriver. Levde selv med en man med disse trekkene. Ikke sunt for verken deg eller barna. Anonymous poster hash: 91b0f...14e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #5 Skrevet 31. oktober 2016 Hadde ikke gått, hadde løpt! Anonymous poster hash: 969d3...ca1
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #6 Skrevet 31. oktober 2016 JA, han hadde jeg gått fra!! Uten tvil!! Anonymous poster hash: 34836...1c4
Christinesnm Skrevet 31. oktober 2016 #7 Skrevet 31. oktober 2016 Hadde gått. Har vært i slike forhold før. Han høres ut som en veldig overkontrollerende fyr 😕
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #8 Skrevet 31. oktober 2016 Hadde først og fremst forsøkt å prate med han. Om det ikke hadde hjulpet å ta en alvorlig prat hadde jeg kontaktet familievernkontoret og forhørt meg om samlivsterapi. Hadde ikke gått fra ham om han er en god person som bare har en vanskelig periode. Kommunikasjon er nøkkelen! Anonymous poster hash: f0f67...4ef
Gjest Antarctica Skrevet 31. oktober 2016 #9 Skrevet 31. oktober 2016 It takes two to tango... Han forventer at du danser etter hans pipe, men du velger jo selv å gjøre det. Hva med å bare la han bli sur? Hva med å si at han ikke bestemmer over deg?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #10 Skrevet 31. oktober 2016 Bare å gå. Dette er ikke et forhold... Anonymous poster hash: 5845b...464
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #11 Skrevet 31. oktober 2016 Han oppfører seg som en drittsekk mot deg fordi du tillater det! Parterapi neste! Si ifra. Hvis ingen endring, løper du. Anonymous poster hash: 66d5a...d8a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #12 Skrevet 31. oktober 2016 Har han alltid vært slik? Hvis ikke, hva skjedde i deres/hans liv da han endret seg? Jeg ville gitt ham en eneste sjanse - parterapi så fort som mulig. Om ikke han ser lyset rimelig raskt og beklager måten han har behandlet deg på, så hadde jeg gjort som noen sa over her... løpt! Anonymous poster hash: de9d9...ba5
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #13 Skrevet 1. november 2016 Høres nesten ut som min samboer var før (men ikke så veldig hissig av seg.) Jeg kunne fint diskutere me han men der var mye krangling om fks viss jeg var ute og han ville vite hva klokke jeg kom hjem om jeg sa 12 tiden fks men klokka ble halv 1 så ble han sint fordi han hadde sitter og vente på meg. Han taklet ikke å være alene med ungene på kvelden (mens de sov) Etter mye krangling på dt og latskapen hans så ble det slutt. Vi var fra hverandre i 1 år ca før vi prøvde på nytt og ting er helt annerledes nå. Ikke sikkert det funker for din mann men noen ganger må man vise alvor av hvordan man vil ha ting. Man skal kunne ha sine egne meninger og si sine egne meninger. Og som voksen skal man ikke ha innetider osv som et barn. Det var i vertfall ikke jeg intressert i. Så du må tenke på hva du vil og hvordan du vil ha dt. Og med de tingene su beskriver så er der ikke urimelige ting men helt normale ting som burde vært i et forhold. Anonymous poster hash: e800c...bf6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #14 Skrevet 1. november 2016 Ja. Han har alltid vært slik og jeg er på en måte fanget. Jeg klarer ikke å snakke med han om det, heller ikke si han i mot. For jeg vet at da har jeg satt i gang noe som kan bli ille og det vil jeg ikke foran barna. Han blir ekstremt høylytt. Jeg trur jeg er manipulert til å gjøre som han sier. Med en gang jeg viser tegn til å slippe meg litt løs å være meg selv foran andre (tøysete, morsom, pratsom), da har jeg "forandret meg så mye og flørter og han kjenner meg ikke igjen) Anonymous poster hash: 7326f...a83
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #15 Skrevet 1. november 2016 Han skulle fått ett år på seg i terapi Anonymous poster hash: 7b08f...76b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #16 Skrevet 1. november 2016 Han skulle fått ett år på seg i terapi Anonymous poster hash: 7b08f...76b Han nekter terapi dessverre Anonymous poster hash: 7326f...a83
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #17 Skrevet 1. november 2016 Han nekter terapi dessverre Anonymous poster hash: 7326f...a83 Ja, da hadde løpet vært kjørt! Igjennom et langt liv kan det skje så mye på godt og vont at det å vere to som er åpne og villige til å ta alle muligheter for endring/forbedring er etter mitt skjønn avgjørende for og kunne lykkes. Han velger selv resultatet her synes jeg Anonymous poster hash: 7b08f...76b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2016 #18 Skrevet 1. november 2016 Ja, jeg vet jo egentlig svaret. Ble spurt av ei venninne i sta om jeg ville være med ut en lørdag og sove over (hun bor i byen). Men jeg har allerede lagd en unnskyldning i hodet til ikke å være med. Jeg har sååå lyst, men vil ikke engang bringe det opp hjemme Anonymous poster hash: 7326f...a83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå