Gå til innhold

I morgen begynner godterifri hverdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt fullstendig sukkerslave om dagene. Kan spise kilovis om det finnes. Vil bare ha mer jo mer jeg eter. Lurer meg inn på rommet for å "hvile middag" eller "lese avisen" og spiser i smug. Hjalp IKKE med smågodt til 39,90 kiloen heller. Måtte likevel på butikken i dag og handle nytt halloweengodt til knask-unger, siden jeg hadde spist opp alt i helgen. Huff.

Anonymous poster hash: 465b5...174

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med på den altså!!

Anonymous poster hash: 00627...7d2

Skrevet

Jeg er med! Blitt bare tull de siste ukene, og føler meg skikkelig dritt. 1. november er en bra dag å starte. Utfordrer meg selv til perfekt uke (og perfekt måned om uka går bra)

Anonymous poster hash: 92766...a8d

Skrevet

Jeg også! Så kan jeg frotse i julegodteriet i desember med god samvittighet;)

Anonymous poster hash: 109d6...8c9

Skrevet

Jeg også! Begynte idag faktisk. Føltes veldig godt å gjemme restene av Halloweengodtet bakerst i skapet😃 så gjenstår det bare å se hvor lenge det får stå i fred🙈

Anonymous poster hash: 8e178...6a3

Skrevet

Uff, ja! Her trengs det også en pause fra alt sukkeret!

Skrevet

Til inspirasjon:

Jeg startet på prosjektet sukkerfritt år nyttårsaften til 2015. Målet var å se hvor lang til det holdt uten godteri, kaker og snacks.

Jeg har fortsatt ikke smakt noe.

Det var litt vanskelig første måneden, men etter det angikk det meg liksom ikke. Mye lettere med total kutt enn å spise mindre ( for meg i alle fal).

Jeg ser faktisk ganske annerledes ut nå. Kroppsfasongen har endret seg. Jeg har fått flatere mage og smalere hofter. Men har igrunn ike gått ned så mye i vekt..

Masse lykke til 😊

Anonymous poster hash: 2ae81...6a1

Skrevet

Så gøy, jeg hadde også bestemt meg for at november skal være snopfri,

Jeg føler meg helt råtten innvendig pga det bedritne kostholdet jeg har hatt lenge nå, på tide å skjerpe seg! 

Anonymous poster hash: e9227...2bb
Skrevet

1.nov er dagen jeg har ventet på selv🙈 MÅ ta et tak nå altså! Har sklidd helt ut før sommeren. Ser ikke ut lengre, men likevel trykker jeg i meg😒 Men nå er det faktisk nok😅

Anonymous poster hash: 4dda5...9ce

Skrevet

Hehe - også her i huset er det sukkerfritt i november. ;)

Spiste opp alt snopet nå i kveld. 

Vi har lov om vi blir bedt på , altså om vi er hos oldemor så har vi "lov" å spise vaffel eller kake.

Anonymous poster hash: 6e861...3c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...