Gå til innhold

Bryllup! hva gjør dere med barna under festen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil jo logisk nok være med på vår egen fest 😂 (Den utpå kvelden/natten med alkohol vel og merke).

Hva gjør dere med barna? ALLE vi kjenner kommer jo, så er jo ikke bare bare med barnevakt heller 😅

Anonymous poster hash: cfedb...315

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner flere som har invitert mer perifere venner/kollegaer som har stilt opp som barnevakter under middag og på kveld. De har da enten tatt med seg barna hjem (til barnas hus) eller tatt med barna til hotellrommet som er bestilt til brudeparet. Barnevaktene har selvsagt blitt litt kjent med barna i forkant, så det har fungert veldig greit :)

Anonymous poster hash: efd80...d10
Skrevet

I det ene bryllyppet vi var i ble den 15 år gamle datteren til venner av brudeparet kjørt hjem med barna og passet dem. Dere kjenner ingen med større barn da?

Skrevet

De som jobber i barnehagen?

Skrevet

Har hørt om noen som har leid inn en av personale fra bhg til å være barnevakt..

Skrevet

Foreldrene til barnas venner?

Anonymous poster hash: 5b3f4...e77

Skrevet

Jeg hadde mine barn der, og noen fler fra familien, men da ble det heller ikke FEST med stor F =))) 

Min mann blir 40 år nå snart. Da har vi spurt foreldrene til en  venn av jentungen. Jenta hun skal sove hos er derfor med til etter maten er over, da henter foreldrene hennes begge to. 

Skrevet

Giftet oss før vi fikk barn

Anonymous poster hash: 6e8f3...b2e
Skrevet

Her tilbyr de i barnehagen seg å passe barna ved bryllup.

Liksom blitt en greie som er litt hyggelig.

Men er frekt å spørre de ansatte om de kan passe da.

Anonymous poster hash: 4e2f6...6bc

Skrevet

Her betalte vi en i ansatt i barnehagen for å ha begge barna på overnatting :) Hun ville riktig nok ikke ta i mot pengene, da eldste er god venn av hennes barn :) Passet helt fantastisk bra, barna var trygge på henne og de kjenner hverandre godt ;)

Anonymous poster hash: b00b5...d39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...