Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #1 Skrevet 31. oktober 2016 Vesla vår på snart 2 1/2 startet i barnehagen i høst. For et par uker siden falt hun ned fra en benk i barnehagen. Hun gråt veldig og så besvimte hun. Vi tenkte det var pga fallet hun besvimte. I dag hadde hun pga en episode i barnehagen grått veldig og så besvimt igjen.. Barnehagen hadde hatt et annet barn som hadde det slik og sa at hun mest sannsynlig hadde affektkrampe. Noen som har erfaring med dette? Tips og råd eller noe vi bør være obs på? Synes dette er grusomt.. Jeg kjenner jeg er livredd og utrolig usikker. Jeg har jo ikke sett dette før.. Har et barn som døde da han var liten og han døde i armene mine. Tenker jeg vil få helt panikk når hun faller bort i armene mine. Skal selvfølgelig til legen med dette. Anonymous poster hash: 3ca0b...ff7
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #2 Skrevet 31. oktober 2016 Det er vel helt normalt, og ikke så mye å gjøre noe med? Jeg har ei niese som besvimer hver gang hun ikke får viljen sin. Og en sønn som skriker seg fullstendig blå når han blir sint. Men det er jo ikke lenge noen av dem blir borte. Noen sekunder bare på hun som besvimer. Det går vel over når det verste sinnet gir seg i løpet av toårsalderen. Jeg har full forståelse for at din situasjon må være helt forferdelig, basert på tidligere erfaringer. Og sånn sett er det veldig lurt å gå til legen for å få ro i sjelen. Anonymous poster hash: debdd...c69
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #3 Skrevet 31. oktober 2016 Mitt barn hadde affeksjonskramper . Startet vel da hun var rundt 7-9 mnd og sluttet da hun var 2,5 ca.... det er grusomt å oppleve og se på, føler med deg!! Samtidig skal du vite at de puster igjen i ren refleks når de besvimer. Et tips som jeg har brukt og unngått mange besvimelser når jeg ser hu. Ikke trakk pusten ved gråt var å blåse i ansiktet! Da puster barn automatisk inn! Så neste gang du ser hun vil gråte seg bort, blås henne på kinnet! De vokser det av seg. Heldigvis. Fant aldri ut årsaken til dette... klem til deg! Anonymous poster hash: aa37d...8df
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2016 #4 Skrevet 31. oktober 2016 Snilleste godeste dere <3 Tusen takk for svar og for kjempegodt råd om å blåse på kinnet. God varm klem fra HI <3 Anonymous poster hash: 3ca0b...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå